tiistai 17. toukokuuta 2011

Dinosaurus leikit?

Mulla oli eilen aamulla lääkäri ja jouduin heräämään aikasin. Menin myöhään nukkumaan, joten nukuin vaan 5h. Samoin ku mun sisko Heidi. Mentiin suoraan lääkäristä kirpputorille laittamaan meidän pöytään -50% -laput, ku tänään haetaan loput tavarat (+rahat) pois. No, siinä kirppikselle kävellessä huomasin tien vieressä alueen, missä kasvo nurmikkoa, kukkia ja jotain outoja kasveja. Sanoin Heidille "Kato, mitä noi omituiset kasvit on. En oo ikinä nähny tollasia. Vähä hienoja!" Heidi sano: "Ne on ku pieniä puita. Voidaan mennä sinne leikkimään dinosauruksilla. Grauh, täältä tulee Tiira!". Jatkettiin kävelyä ja varmaan 2min päästä mä kysyin Heidiltä: "Mikä hitsi on Tiira?". Heidi nauro ja sano: T-REX, mä sanoin T-REX!" :D Siihen perään tietenki tuli; "Ei sulla yhtää kestänykkää". Näin meillä oli taas hauskaa, ku mun kuulo teki omia temppujaan ;) Mutta huomioikaa, ei siinä kuulossa mitään vikaa ole, vaan kuulon ymmärtämisessä ;)

HUOM! Ei me sitte omisteta mitään dinosauruksia :DD

1 kommentti:

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)