lauantai 21. toukokuuta 2011

Haaveilua

Mulla oli tylsää, joten menin verkkokauppohin katteleen löytyiskö mitään kivaa. No, ehkä ei olis pitäny tehdä niin :D koska löysin Clip-on hiustenpidennykset ja tilasin ne :D Hintaa niille tuli vähä päälle 50€, ne on 40cm, koska en tarvi sen pidempiä :)

Tälläset clipsi-pidennykset mä tilasin :)
No, verkkokauppoja selaillessani löysin sit ihania Willow Tree:n koriste-enkeleitä ja koriste hahmoja. Mähän kerään koriste-enkeleitä, siis sellasia hienoja puisia, ei "lapsienkeleitä" :D Löysin sit niitä Willow Tree:n enkeleitä, mitä mulla on vasta 1 ja tottakai mä haluan ne kaikki! Harmi vaan, että ne maksaa sellaset 18-35€. No, saahan sitä aina haaveilla ja ehkä mä joku päivä saan ostettua ne kaikki. Pitää varmaan joka joulu ja synttäri toivoa yhtä sellasta äipältä ja isältä ;) Laitan tähän kuvia niistä hienoimmista enkeleistä, hahmoista, laatoista ja rasioista, joista haaveilen!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)