tiistai 31. toukokuuta 2011

Kerta se on ensimmäinenkin :)



Olin eilen ensimmäistä kertaa elämässäni kiropraktikolla. Ostin joskus Citydiilistä kahden kerran lahjakortin kiropraktikolle ja eilen olin ekaa kertaa. Huh miten naksu ja niksu paikat :D mutta kyllä se teki hyvää. Kiropraktikko totes niskaa kokeillessaan: "Ootpas sä solmussa" ja siitä sitten selkää kokeillessa: "Kyllä sä oot yhtä umpisolmua koko tyttö" :D Vissiin olin VÄHÄ jumis ;)

Noo, tottakai mä sitte jäin shoppaileen ku kerran Helsingissä olin :P Ostin hopeisen zirkonisormuksen, naamanpuhdistusainetta, deodoranttia, Muumien muistokirjan :D, pitsiä siihen mun avonaiseen mekkoon, kellon ja otin kaks korviksen reikää lisää :D Hyi mua! Rahaa meni ihan turhuuksiin :P

Ai niin ja olin ekaa kertaa Helsingissä ilman meikkiä ja sit olin myös ekaa kertaa meikattavana. Sokoksessa oli Maxfactorin meikkaaja joka teki pikameikkejä ja laitto sit mulle kasvomeikin :)

Netistä otettu varpusen kuva :)
Tänään olin ensimmäistä kertaa elämässäni yksin kahvilassa juomassa Fantaa :D Olin Tapiolan Wayne's Coffee:ssa ja kattelin siinä samalla, ku varpunen kävi mustikkavarkaissa :D Aina ku myyjä katto muualle tai palveli asiakasta, varpunen lensi pensasmustikoiden luo ja nappas matkaansa vähän evästä :D Oli aika hauskaa seurata sitä! Valitettavasti varpuset on niin nopeita, etten saanu otettua siitä kuvaa :(

Ku pääsin kotiin, menin päiväunille ja heräsin 4h päästä :D Vähän oli olo titityy ;) Jouduttiin heräämään aikasin aamulla, koska Heidillä oli Otaniemessä työhaastattelu. Siksi siis olin aamulla puol 9ltä yksin sielä kahvilassa, ku odotin Heidiä :)

Tässä (2 ylintä) mun uudet korviksen reijät :)  Hinta oli 25€/pari

Vasemmalla uus kello, hinta 9,95€, oikealla vanha kello joka makso 49€. Eli "feikki" ja aito..
Ostin itelleni kakkoskelloksi, tai oikeestaan kolmoskelloksi (koska mulla on kult. Guessin kelloki) jonku halppis kellon :) Saa nähdä kauanko se pelittää :D

Uusi hopeasormus 24,90€

Muumien muisto-kirja :D Hinta 6€. Tää on sellanen mitä saa ite täyttää.. Mä ku rakastan sellasia!

Deodorantti 4,20€ ja puhdistusvaahto oli jtn 8-9€
Yllä olevassa kuvassa oleva dödö on ihan sairaan hyvää! Suosittelen lämpimästi :) Se maksaa vähän enemmän ku normi kaupan omat, mut hinta laatusuhde on hyvä! Näitä saa Yves Rocherilta :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)