keskiviikko 25. toukokuuta 2011

Lahjapäivä?


Oon yhtä innoissani ku Paavo Pesusieni :D
Tänään on ollu melkein ku joulu tai synttärit, ku on saanu paljon paketteja :D Sain postissa hiukset, tulostimeen väripatruunat, kuorintavoiteen, pienen koriste-enkelin ja vielä mekon. Wow :D

Tässä on (tosi huono) kuva mun hiuslisäkkeistä :) jossain vaihees tulee parempaa kuvaa..
Hiukset oli/on hyvät. Kokeilin niitä, mutta en vielä ottanu tänne sen parempaa kuvaa, ku pelkästä pakkauksesta.. En oo meikannu, niin en viitti ottaa niistä kuvaa ku ne on mun pääs :P

Väri-, ja mustepatruunat tulostimeen
Tulostimeenki jo ehdin vaihtaa musteet :) Tilasin netistä väri-, ja mustepatruunat ja samasta paikasta tilasin myös sen kuorintavoiteen. Kuorintavoidetta en oo vielä ehtiny kokeilla.
Pieni mutta hieno!
Koriste-enkeli on ihana :) Pieni, mutta älyttömän hieno ja hintaa oli vaan 5,95€, eli HALPA! Se sai liittyä uuteen perheeseensä, eli muiden enkeleiden pariin :D Jos rahat riittää, ostan niille vähän paremman paikan, ku nyt ne on vanhalla pikkupöydällä. Mut Ikeasta olis tarkotus ostaa niille seinään laitettavat hyllyt :)

Halpa mutta hieno mekko
Mekko on H&M:stä ja hintaa mekolla oli vaan 4,95€, eli todella halpa! Pienillä korjauksilla siitä tulee tosi hyvä :) Ajateltiin siskon kans, et siihen vois ostaa jtn pitsiä kaula-aukkoon, koska se on turhan avonainen tollasenaan. Lisäksi niskalenkki pitää ommella olkaimiksi, koska mun rinnat painaa niin paljon et menee niskat jumiin :P

Kuorintavoide

2 kommenttia:

  1. ihan kuin olisi joulu. laita kuva tänne kun sulla toi mekko päällä ja siihen tehty kaikki tarvittavat jutut

    VastaaPoista
  2. Joo mä laitan kuvia sit ku oon saanu mekon tuunattua :)laitan sit noista hiustenpidennyksistäki kuvan ku laitan ne päähän ;)

    *Lumi*

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)