lauantai 14. toukokuuta 2011

Perjantai-ilta Tapiolassa

Täs on mun uus mekko :)
Menin eilen käymään Tapiolassa moikkaamassa ystävää. No, siinä kun odottelin ystävän saapumista, kävin Lindexissä ja tottakai sielä oli yks mekko tarjouksessa, oikea hinta oli 39,90€ ja nyt oli tarjous 19,95€, joten mun oli PAKKO ostaa se :D En jaksa laittaa tähän kuvaa mekko päällä, joten laitan jo aiemmin julkaisemani kuvan kyseisestä mekosta :)
Ku siinä oltiin ystävän kanssa kahvilassa, niin Tarja Halonen käveli siitä turvamiehen ja turvanaisen kanssa ohi :D Se oli aika hupaisaa, koska kaikki pikkutytöt huuteli kavereilleen "mä näin Tarja Halosen, se on tuola kirjakaupas ostoksilla!!" :D Miettikää kuinka paljon iloa tuottaa se, että Presidentti on shoppailemassa :D

Oli kyllä kiva ilta eilen. Tosin mä ku höpötän joskus kaikkea, niin välillä on sellanen olo et miksen voi olla vaan hiljaa :D Mut tällänen puhelias mä oon :P Cheekiä lainatakseni, "mä oon mitä oon, en mitä muut olettaa. Tuun sellaisena kuin olen tai en tuu ollenkaan". ;)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)