sunnuntai 29. toukokuuta 2011

Weekend with BFF

Todellisia ystäviä on vaikea löytää! Onneksi mulla on Miia <3 :)
Mun paras ystävä Miia tuli meille perjantaina ja mentiin meiltä sellaseen hengelliseen tapahtumaan kun Revolution. Sielä oli esiintymässä GodFM (=hengellinen räppibändi). Sielä oli myynnissä alkoholittomia drinkkejä ja ostettiin sellanen drinkki ku "Lemmenjuoma" :D Ensi meinattiin ottaa "Pastorin pamaus", mutta sit päädyttiin Lemmenjuomaan.

Mä Lemmenjuoman kanssa :D Täs näkyy myös ne pidennykset :)
Tapahtuman päätteeksi käveltiin Olarinluomasta kotiin. Netin mukaan sieltä on 8,2km tänne. Rupateltiin matkalla henkeviä ja matka meniki nopeesti, vaikka käveltiinki 1 ½h. Meinattiin matkalla poiketa Mäkkiin, kunnes huomattiin että se oli menny jo kiinni. Vähän kämäästä :D

Ystävät tekee elämästä niin kallisarvoista!
Lauantaina herättiin suht aikasin, koska herättiin jo 12sta mais. Yleensä herätään joskus 3-4n mais :D Kateltiin vanhoja kuvia, siltä ajalta ku meki asuttiin Heidin kans vielä Kirkkonummella. Oli kyllä aika hauskoja kuvia ;)

Siinähän me ollaanki :D Heidi, Miia ja minä :DD
Mentiin sitte illemmalla Lippulaivan Mäkkäristä hakeen ruokaa. Oltiin yli puoles välis matkaa, ku Miia huomas, et sen käsilaukku oli jääny Mäkkiin. Mäkki meni 5min päästä kiinni ja oltiin jo aika kaukana. Yritin soittaa sinne, mut ei sieltä vastattu. Niinpä Miian piti juosta sinne hakemaan sen käsilaukkua. Onneksi se oli vielä sielä ja Miia ehti ajoissa perille :) Onni onnettomuudessa! Ku päästiin sit vihdoin kotiin, meidän hampparit ja ranskikset oli ihan kylmiä. No, meillä oli sen lenkin jälkeen niin kova nälkä, että sekää ei paljon haitannu. Illalla Miia lähti sitte kotiin.

Mä rakastan mun parasta ystävää aina :)
Oli kyllä hauska viikonloppu :)

Täs on näistä mun pidennyksistä vielä kuva takaapäin..

2 kommenttia:

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)