torstai 30. kesäkuuta 2011

Eilinen päivä Sellossa

HUH. Menin eilen Heidin kans Selloon joskus aamupäivällä. Oltiin sielä KOKO päivä, enkä löytäny mitää! Tai no, ostin mä kasan kortteja, kalenterin ja hyttysverkon ikkunaan. Tarkotus oli käyttää meidän pitkään säästämät s-bonus-rahat toppeihin, koska kummallakaan ei niitä kauheesti oo. Käytiin ihan jokainen kauppa läpi, mutta mitään ei löytyny :( Heidi löys t-paidan ja farkut, mut mä en mitää.

Tässä on mun "aikuisempi" taskukalenteri :D Tätä aikuisemmat menee jo liian aikuisiksi ja sellanen on TYLSÄÄ :D

Ainaki kansi on hieno :)
Seppälässä oli hieno pinkki toppi, mutta se oli liian iso ja seuraava koko mikä löyty, oli liian pieni :( Sit kokeilin River Co:ssa Edc by Esprit:in pinkkiä pitkähihasta paitaa, joka olis maksanu nyt vaan 13€, mutta se oli liian pieni ja samasta väristä ei ollu isompaa kokoa. Harmitti!

En valitettavasti voi ottaa korttien etupuolelta kuvaa, koska ne on yllätyksiä vastaanottajilleen. Jos ne näkee etukäteen, ne ei oo yllätyksiä.. :)
Tarkotus olis vielä huomenna mennä Isoon Omenaan ja Matinkylän Prismaan kattoon, löytyiskö niistäkää mtn. Mun olis pakko löytää jtn toppeja, tai jotkut kengät, koska ostan kenkiä tosi harvoin ja toppeja vielä harvemmin. Mä oon niin kranttu, mulle kelpaa vaan hienot vaatteet ja vaan 3 väriä :D Keltanen, pinkki ja turkoosi.. Mut hope so huomenna löytyy jtn kivaa ja halpaa :)

Pian ei pääse ölliäiset sisälle, muahahahahahah :D

2 kommenttia:

  1. onko sulla pinkkejä tai keltasia bikineitä? nyt on sellaiset kelit että niissä varmasti tarkenee. oletko käynyt uimassa?

    VastaaPoista
  2. Ei oo :) En oo mikään rantaihminen, eikä tällä kropalla parane bikinejä käyttääkkään :D Säästän ihmisten silmiä siltä näyltä ;) Mut jos käyttäisin, niin ne olis sata varmasti joko pinkit tai keltaiset ;)

    *Lumi*

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)