keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

Postia Hannele-tädiltä




Hain tänään postin ja sielä odottikin ihana yllätys :) Isän sisko, eli mun täti, Hannele, oli lähettänyt mulle kortin ja lahjan. Korttia lukiessa tuli tippa linssiin! Oli niin ihana yllätys ja tuli niin hyvään aikaan ku olla ja voi :)

Mulla on tosiaan nyt lääkevaihto menossa, kun edellinen lääke ei auttanut paniikkihäiriöön. Mulla on ollu uus lääke menossa vasta viikon ajan ja olo on ollu nyt tosi huono. Niinpä tämä ihana lahja piristi mua niin paljon :) Sain ihanan ja vielä pinkin enkeli-avaimenperän ja ihanan kortin!

Kortti pääsi tietsikan edessä olevan ikkunan väliin muistuttamaan ihanasta tädistäni ja teksi "Hän levittää siipensä yllesi ja sinä olet turvassa niiden alla. Hänen uskollisuutensa on sinulle muuri ja kilpi. Ps.91:4" muistuttaa mua Jumalan rakkaudesta ja hoivasta :) Avaimenperä pääsi tietenki mun avainnippuun, missä on toinenkin Hannelelta saatu avaimenperä, lila puusydän :)

Mulla on maailman paras täti <3
Tässä kuvassa siis kortti ja lahja jonka tänään sain :)

2 kommenttia:

  1. ja lahjaki sattui olemaan just sun lempiväriä, kyllä nyt sattui hyvin ja toivottavasti myös juhannuskin menee hyvin.

    VastaaPoista
  2. Niinpä :D Toivottavasti sunki juhannus menee hyvin! :)

    *Lumi*

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)