torstai 9. kesäkuuta 2011

Pyöräilyä ja kaikkea kivaa


Darin :D
Tänään lähdettiin taas Heidin kanssa pyöräilemään. Käytiin Lippulaivassa ja Kivenlahdessa. Kivenlahteen oli aika tuskasta ajaa, koska tunnelista ei saanu mennä ku autolla ja missään ei näkyny olevan pyörätietä joka kiertäis tunnelin. No, lopulta löydettiin joku kerrostalo jonka pihan läpi sit mentiin :D Tottakai se oli kauheen ison mäen päällä ;)

Kivenlahteen mentiin siis hakemaan mun Jotexin pakettia. Mulle oli tullu 2 pakettia sinne (Kivenlahden Valintataloon) ja jouduttiin pyörällä tuomaan ne kotiin. Paketit oli isoja ja hankalia tuoda :D Mutta onnistuttiin ja nyt ollaan perillä ;) Laitan teille kuvia mitä sieltä paketeistä tuli.

Eilen sain myös kotiin paketin jossa oli koruja ;) Laitan niistäki kuvia :)

Huom! Parempia kuvia tulee sitten kun jaksan laittaa sängyn hienoksi koristetyynyillä :) Ja ku vaihdan lakanat :P

Mun uus kaulakoru :)

Mun toinen uus kaulakoru :D

Ostin sellasen ruman vihon Tiimarista 70sentillä ja tuunasin sen tälläseksi ;) Tähän aion kirjottaa muistiinpanoja kokouksista!

Mun uudet koristetyynyt

Alulakana ja pussilakanasetti :)

Uudet hienot paljettiverhot

Perhostyyny ja kissatyyny. Molempia on 2

Verhot

Pitkäkoristetyynyn päällinen. Sisustyyny tulee jälkitoimituksessa :P


Kissatyyny ja pehmokoissu sen alla nukkumassa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)