sunnuntai 19. kesäkuuta 2011

Rakkaalla lapsella on monta nimeä


En taas keksiny mitä kirjottaisin, koska en oo tehny oikeen mitään viime päivinä :P Sit keksin, että kirjotan teille musta. Eli tässä kerron teille mun monet eri puolet, jotka oon nimenny :D tai osan nimistä on mun ystävät keksiny. Mun lähimmät ystävät tietää kaikki nämä mun puolet, mutta autan nyt teitäkin tuntemaan ne :D
Ensiksi on Normi Sara, eli minä normaalisti :D Mulla on huono itsetunto, mua on satutettu. Oon kiltti, mutta osaan sanoa asiani myös rumasti, jos haluan. Yleensä en halua, koska en halua satuttaa ketään! Mulla on todettu paniikkihäiriö ja vaikea masennus. Oon joutunu kokemaan kaikenlaista, mitä ootte saanu lukea pääpiirteittäin täältä blogista. Mä uskon Jeesukseen ja mun usko on mun elämän tärkein ja rakkain asia!

Tää kuva on noin 1½ vuotta vanha
Lumi"timantti" eli bloggaaja-minä, on riimien kirjottaja ja taiteellinen minä :D Kaikki luova työ joka musta tulee, tulee Lumi:n nimissä. Nimi Lumi tuli siitä, että keksittiin mun siskon ja BFF:n kans että voitais keksiä meille hieno nimi. Nimeksi tuli Diamante Chitas (Timantti gepardit) eli DC. Siitä tulee tämän blogin nimi LumiTimantti. Nimet Lumi, Bella ja Ruusu tuli Lumikista (joka muistuttaa mua), Bellestä (joka muistuttaa Miiaa) ja Ruususesta (joka muistuttaa Heidiä). Ehkä jonain päivänä keksitään mikä on se meidän juttu ja sillon kaikki muutki saa tietää DC:stä :D Who knows..

Tää on joku vanha kuva :D Miialla on mun vanhat lasit ja Heidilläki vielä tummemmat hiukset :P
Sitte on Puuha-Sara, joka osaa korjata lähes mitä vaan ja keksii kaikkea. Korjaan kotona kaiken, rakennan huonekaluja ja keksin ratkasuja eri pulmiin. Oon rakentanu meidän mussukoitten häkit, korjannu mun pyörän, koonnu Ikean ja Hobby Hallin huonekaluja, laittanu tauluja seinille jne... Tämä puoli on siis vähän miehisempi ku muut mun puolet :D

Varmaan 5 vuotta vanha kuva :D ja vielä ihanasti ilman meikkiä...
Asiakaspalvelija-Sara taas on kaikille ystävällinen ja tämähän esiintyy tietenki aina töissä. Oon syntyny asiakaspalvelijaksi ja sen vuoksi mun täytyy sietää erilaisia asioita. Hyvä myyjä ei koskaan huuda asiakkaalle, ei ala väittelemään eikä sano ilkeästi tai oo tyly. Tämä puoli mulla on töissä ollessa, mutta ku lähden töistä, mun ei enää tarvi sietää kiltisti kaikkea :P



Sitte viimesimpänä on Rähinä-Sara, joka esiintyy vain ja ainoastaan sillon, ku joku loukkaa tai satuttaa mulle rakasta ihmistä! Pari kertaa oon joutunu tilanteeseen, jollon mun on pitäny pitää mun ystävän puolta, kun häntä on satutettu. En usko väkivaltaan, enkä tykkää ilkeilystä tai rähisemisestä, mutta jos joku satuttaa mun ystävää, mä suutun ja lujaa! Huom, en silti oo koskaan lyöny ketään, vaikka oonki suuttunu :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)