perjantai 3. kesäkuuta 2011

Tukehtumisvaaraa ja luonnon kauneutta

Jotain kukkia meidän pihalta :)
En oo nyt ollu missään tai oikeen tehnykkää mitää, niin mulla ei kamalasti oo mitään kirjotettavaa :P Mut voin kertoa teille, kuinka melkein tukehduin eilen. Huom! Tää voi olla ällöä luettavaa :D Varautukaa siihen!

Meidän pihan syreeni :)
En ollu syöny hetkeen ja oli kauhee nälkä. Aloin syömään sokerihuurrettuja maissilastuja, eli muroja. Otin ylisuuren lusikallisen suuhun ja aloin pureskelemaan, sain pureskeltua sen sellaseksi isoksi möykyksi ja sit vahingos nielasin sen. Se oli niin suuri, ettei se meinannu mahtua mun kurkusta alas. En saanu henkeä, en sitä alas, enkä ylös ja jonku muutaman sekunnin (ei onneks sen enempää) olin se möykky kurkus ihan paniikis. Noh, sit vähä kyökkäsin ja se nousi pikkasen ja kai siitä lähti samalla jotain osia koska se meni sit kurkusta alas, tosin ERITTÄIN hitaasti ja raapi ihan sikana mun kurkkua :( Mun kurkku paisu vähä sen takia, mut ei onneks mitään vakavaa :) Muistattehan te siis pureskella KUNNOLLA ennen ku nielasette ruokaa :D

Nääki on meidän pihalta, en tiedä mitä kukkia :D
Yks päivä olin kyllä kuvaamassa luonnon kauneutta, joten laitan parhaita otoksia teidän katseltavaksi :)



Kukassa on pikku ölliäisten pesä :)



Nää ku jotain marsipaani-ruusuja :)


Meidän pihaportaat

Tie bussipysäkille

Sammakko-ojan tie :D tosin se on nykyään Piisamien oja..

Hyvää luonnon tietämistä ku en tiedä minkä puun lehti tämä on :D


Metsäpolku

Alikulkutunneli

Bussipysäkin tie

Tunnelia


Liikennevalot :D









Meidän terassin mysteeri-kasvi. Ei tiedetä yhtää mikä tää on :D

Meidän terassilla kasvaa myös metsämansikkaa :) Marjoja odotellessa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)