maanantai 20. kesäkuuta 2011

Ujo hymy piristi päivää



Tänään oli pitkästä aikaa ihan kiva päivä. Lähdin Helsinkiin kiropraktikolle (eli naksauttajalle) :D ja bussissa näin sattumalta kaverin. Bussimatka meniki nopeesti ku sai jutella kaverin kans koko matkan. Naksauttajalla ei koskaan mee kauaa, ehkä 5min ja olin jo paluu matkalla kotiin. Kaisaniemen metriksellä odottelin metroa, kun 2 vartijaa tuli siihen viereen seisoskeleen. Ei pahan näkösiä ollenkaa ;) Oli heti paljon turvallisempi olla ku vartijat seiso vieres ;D No, ne tuli samaan metroon ja ku pääsin istumaan, huomasin että ne seiso mun edessä. Tuli sellanen olo että joku tuijottaa ja katoin niihin päin, niin lyhempi vartija vahtas mun tissejä :D Ei toki tullu yhtää vaivaantunu olo.. Pidempi (ja paremman näkönen) vartija katto mua silmiin ja hymyili ujosti. Täytyy myöntää, että tuli hyvä mieli :) Miettikää miten yks pieni hymy voi piristää kummasti! Oon sitä aina kaikille sanonu ja sanon taas, MUISTAKAA HYMYILLÄ :) Ette voi arvata miten se voi piristää jonkun päivää!! Ja hymyilevä ihminen erottuu positiivisesti joukosta ;)




Suom. Älä koskaan lopeta hymyilemistä, koska et voi tietää kuka siihen rakastuu..

2 kommenttia:

  1. mistä kohtaa sua naksautettiin ja miten se tapahtui?
    sattuiko se yhtään?

    VastaaPoista
  2. Selästä ja niskasta. Ensimmäisellä kerralla se kesti hieman pidempään (ehkä 10-15min) ja sattu enemmän, mut nyt siihen on niin tottunu, ettei se enää satu :) Ja ekalla kerrallaki sen kivun kyllä kesti, koska se tapahtuu niin nopeasti ei ehdi edes yhteen laskea ku on jo luu naksahtanu paikalleen :D joten se kipu oli myös sellasen ehkä sekunnin ajan. Ja jos mä kestän sen, kaikki kestää :D Mulla on ihan sairaan alhanen kipukynnys :P
    Mutta suosittelen kiropraktikolla käyntiä jos on niska-/selkäsärkyjä :)

    *Lumi*

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)