tiistai 12. heinäkuuta 2011

Herra on minun paimeneni


Luin raamattua ja sieltä pomppas silmään Psalmi 23. Eli se menee näin:

Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.
Hän vie minut vihreille niityille, hän johtaa minut vetten ääreen, siellä saan levätä.
Hän virvoittaa minun sieluni, hän ohjaa minua oikeaa tietä, nimensä kunnian tähden.
Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani. Sinä suojelet minua kädelläsi, johdatat paimensauvallasi.
Sinä katat minulle pöydän vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet pääni tuoksuvalla öljyllä, ja minun maljani on ylitsevuotavainen.
Sinun hyvyytesi ja rakkautesi ympäröi minut kaikkina elämäni päivinä ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

(Psalmi 23)






Aloin miettimään mitä tossa sanotaan ja mulle tuli tosi hyvä mieli :) "ei minulta mitään puutu" ja silti mä usein mietin miten mulla ei oo sitä ja tota, vaikka multa ei oikeesti mitään puutu :) Mulla on katto pään päällä, aina oon saanu laskut maksettua, mulla on ystäviä, vaatteita,.. Mut eniten se, mikä mulla on hyvin on se, että mä saan aina luottaa kaikessa Jumalaan! "Sinä suojelet minua kädelläsi, johdatat paimensauvallasi." Jos mulla ei olis mun uskoa, niin mä olisin ainaki aikaa sitte luovuttanu. Koska ei ihmisiin oo luottamista. Oon oppinu senki kantapään kautta :( ihmiset haluaa kuitenki aina vaan omaa parastaan. Mä oon aina saanu jättää KAIKEN Jumalalle ja aina kaikki asiat on myös selvinny! Vaikka oon joutunu kestämään elämässäni kaikenlaista, niin koskaan en oo joutunu kestään liikaa, eli niin paljoa, että en jaksa enää. "Sinun hyvyytesi ja rakkautesi ympäröi minut kaikkina elämäni päivinä ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti." Kaiken hyvän, mitä mun elämässä on, oon saanu Herralta. Vaikka muut sanois mulle mitä, mä tiedän, että ilman Jumalaa, mä en olis nyt tässä!




Jos sä oot nyt elämän vaiheessa, mistä tuntuu vaikeelta päästä ulos, tai jos susta tuntuu, ettei sun elämässä oo mitään hyvää, niin mä suosittelen, lähesty Jumalaa! Sä et menetä siinä mitään, mutta ku huomaatki, että asiat meneeki ihan erilailla, kun sä voit luottaa Jumalaan, sä saat sun elämään ihan uuden suunnan :) Mä lupaan, parasta, mitä ikinä voi kokea, on Jumalan rakkaus <3


Jumala rakastaa kaikkia ihmisiä :)
Jumalan rakkaus ei koskaan lopu!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)