lauantai 30. heinäkuuta 2011

Uutta mun elämässä

Rakkaat lukijat, haluan jakaa teidän kanssa tämän asian.. :) Oon tapaillut yhtä miestä nimeltään Leevi. Hän on mua vuoden vanhempi. No, nyt sit alettiin seurustelemaan ja oon vihdoin onnellinen :) Leevi on kaikkea mitä voi mieheltä toivoa; mukava, ihana, hymyilee paljon, huumorintajuinen, hyvännäkönen, omistaa samanlaiset arvot ku mä ja kohtelee mua hyvin. Leevi kehuu mua ja tykkää musta tälläisenä kuin mä olen. Leevillä on maailman ihanimmat ja lempeimmät silmät, joita voisin tauotta tuijottaa vaikka viikon putkeen :D Toivon todella että tästä tulis jotain pysyvää <3
En saa kuvia lisättyä, mut tämän sain näköjään netin kautta :P



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)