perjantai 23. syyskuuta 2011

Eilinen puhelu Voicelta

No niin, elikkä siitä eilisestä mistä kerroin :D Mulle siis soitettiin Voicelta eilen. Puhelu meni vastaamisen ja esittelyn jälkeen jotenki tähän tyyliin:
Voice: "Olisko sulla hetki aikaa vastata pariin kysymykseen?"
Minä: "Joo"
Voice: "Sä osallistuit meidän sivuilla Wellan kilpailuun. Kuinka paljon sä laitat sun hiuksia?"
Minä: "No en mä kauheesti. Se riippuu ihan siitä mihin meen. Joskus mä laitan suoristusraudalla hiukset jos lähen johonki"
Voice: "Paljonko sä suurinpiirtein käytät rahaa kahden kuukauden sisällä hiusten hoitoon?"
Minä: "Apua..."
Voice: "Sano vaan lonkalta"
Minä: "Varmaan sellaset 15€"
Voice: "Et siis käy joka toinen kuukausi parturissa?"
Minä: "En"
Voice: "No nyt varmaan käyt, sillä sä voitit 100€:n lahjakortin Klipsiin"
Minä: "Oho... Wau!"
Voice: "Onneksi olkoon!"
Minä: "Kiitos"


Ja sitten sovittiin näistä miten sen saan sun muuta :) Olin kyllä yllättyny ja ilonen :) Kannatti näköjään osallistua kilpailuun, vaikka luulin et sieltä voittaa vaan shampoon, hoitoaineen ja jonku muun tuotepalkinnon, enkä edes huomannu sitä, että päävoittona oli 100€ lahjakortti Klipsiin. Oonki viimeksi käyny parturissa sellaset 5-6 vuotta sitten :D Varmaanki meen siis nyt sillä lahjakortilla parturiin ja kustannan Heidinki parturin, koska Heidillä ei oo muuten rahaa mennä. Jei :) Tietenki ilmotan täälä koska meen ja näette sekä mun että Heidin hiukset ennen ja jälkeen ;) Mutta nyt menen syömään lettuja, nam :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)