lauantai 17. syyskuuta 2011

Heräteostos kirjat

Oltiin eilen Heidin kans koko päivä menossa. Mun piti eka aamulla mennä Espoon Keskukseen uusimaan resepti, siitä sitte suoraan terapiaan, sieltä kirjastoon, Entresseen pörräämään, Kotipizzaan syömään ja sieltä Fidalle. Fidalta lähdettiin 19 bussilla Tapiolaan, missä käytiin Sokoksella, Stockalla, Seppälässä, H&M:ssä ja Mäkkärissä jälkkärillä. Tapiolasta mentiin 14 bussilla Espoonlahden Makuuniin vuokraamaan leffoja ja sieltä kävellen Lippulaivaan, missä käytiin kaupassa ja Suomalaisessa kirjakaupassa. No, tehtiin heräteostokset Suomalaisessa :D Heidi osti "Virkkaa amigurumi!"-kirjan ja mä "Ihania koruja helmistä ja metallilangasta"-kirjan. Heidin kirja makso 12€ ja oikea hinta oli 19,95€, mutta ku katottiin Sokoksessa samaa kirjaa, se makso 35€. Mun kirjan oikea hinta oli 40,55€, mutta mä sain sen 15€:lla. Ajateltiin ruveta virkkaamaan amigurumeja, koska ne on niin söpöjä :D
Mä oon aina halunnu tehdä ite koruja, joten toi kirja oli mulle just hyvä! Siinä opetetaan tekemään koruja ite. Jee, en malta oottaa et pääsen ostaan värkit ja kokeilemaan :) Tällä hetkellä ei vaan oo rahaa moisiin :/ mut joskus sitte!
Mutta laitan tähän vielä kirjoista kuvat ja mun lempi kohdat! :)

Korukirjan kannet

Mun lempikohdat korukirjasta

Amigurumikirjan kannet

Mun lempikohtia amigurumikirjasta

Ja toiset lempi amigurumit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)