keskiviikko 14. syyskuuta 2011

Huoneeni uudet ilmeet

Mä oon sellanen, et mä aina kyllästyn mun huoneen ilmeeseen. Sen seurauksena mä siirtelen huonekalujen paikkoja, tavaroiden paikkoja tai tuunaan mun sänkyä, seiniä, ovia tai mitä milloinkin.
Tällä kertaa mä tuunasin mun sänkyä ja seinää. Mun sängyn päädyssä oli aikaisemmin sellanen pinkki höyhenpuuhka, jossa oli pari perhosta koristeena. Kyllästyin siihen ja tein siitä mun tyhjään seinään sydämen. Tähän seinään mun on ollu aikomuksena hommata Ikeasta pari hyllyä, mihin laitan mun koriste-enkelit. Rahan puutteen vuoksi en niitä oo vieläkää saanu, joten laitoin siihen nyt sen sydämen :D Sängyn päätyyn mä taas laitoin sisustustarroja, mitä oon aikaisemmin laittanu myös mun lipastoon. Noi tarrat on Lidlistä ja makso vaan 5€.
Tässä siis mun huoneen uudet ilmeet kuvina. Laitan tähän myös aikaisemmin muokkaamiani kohtia, joita en siis tänään oo muokannu :D

Huoneen ovi ulkopuolelle päin

Tässä tämä mun väsäämä sydän

Sängyn pääty ennen kuin tein muutokset

Ja jälkeen

Hieman eri kuvakulmasta että näkyy kaikki tarrat

Oikea puoli lähempää

Ja vasen puoli lähempää

Muutama viikko sitte stailaamani lipasto

Ja muutama viikko sitte stailaamani kaapin ovet

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)