torstai 22. syyskuuta 2011

Tämän päivän yllätys



Olin tänään aamulla Espoon Keskuksessa, ku mun puhelin soi ja mulle ilmotettiin puhelimen toisesta päästä, että oon voittanu arvonnassa. Kerron luultavammin huomenna paremmin missä arvonnassa ja enemmän ehkä tosta puhelusta :) Tällä kertaa en voi, koska se tulee huomenna radiosta, niin parempi et kerron vasta sen jälkeen.
Olin ihan hämilläni puhelusta, koska jotenki koko juttu tuli niin yhtäkkiä :D soitin (tietenki) heti Heidille ja Miialle :D oon mä joskus ennenki voittanu arvonnassa, muttei mulle koskaan ennen oo radiosta soitettu x)
Joskus aikoinaan ku The Pussycat Dolls oli Suomessa keikalla, voitin (muistaakseni) Voicen kilpailussa liput itelleni ja kaverilleni (eli Heidille) niiden keikalle. Se oli myös todella huikea kokemus, koska PCD kuuluu mun lempi bändeihin. Samoin ku voitin NRJ:n sivuilla liput Lord Estin VIP-keikalle ja Lord Est kuuluu myös mun lemppareihin. Mä harvoin voitan, mutta näköjään aina sillon tällön kuitenki ja se tuntuu aina yhtä kivalta :) Voittaisinpa joskus rahaaki, ku siitä on niin paljon aina pulaa :P Mutta nyt mä meen peseen meikit poies :) Hyvät yöt kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)