maanantai 19. syyskuuta 2011

Too fat for love?



Heidi lukee sellasta blogia, ku Fast for love. Mä päätin kans käydä kurkkaamassa millanen blogi se on, mutten jaksanu lukea vielä mitään, katoin vaan kuvat. Heidi seiso siinä vieres ja kerto mulle mitä ne kuvat tarkottaa. No, sielä oli kuvia blogin kirjottajan tatuoinneista ja hänellä oli tatuointi, jossa luki "too fast for love" ja totesin hetken päästä Heidille, mä voisin tatuoida mun mahaan "too fat for love". Heidillä riitti hauskaa kauan aikaa :D tais olla aika osuvasti keksitty ;) No, ehkä se on se syy, miksen oo vieläkää löytäny rakkautta, koska oon too fat for love :D
No joo.. Tänään on vähä tällänen tylsä postaus koska on aika huono päivä :/ en vaan jaksa nyt kirjottaa mitään järkevää, ku en jaksa tehdäkkää mitää :D Toivotaan että huomenna on parempi päivä ja tulee jotain järkevää kirjottamista :)


2 kommenttia:

  1. Senki silli! :D En mä sitä nauranu että sä olisit lihava vaan se että keksit siitä lauseesta tollasen version :)

    Heidi

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)