torstai 27. lokakuuta 2011

Entistä työkaveria muistaen..



Tänään kuulin todella ikäviä uutisia :( Mun entinen työkaveri, Kerstin, joka katos reilu kuukausi sitten, on löytyny kuolleena :'( Tottakai sitä koko ajan ku toinen katoaa, toivoo että hän löytyis elävänä, mutta ikävä kyllä nyt ei niin käynyt. Ehdittiin olemaan samassa työpaikassa reilut 2kk ja sen jälkeen juteltiin sillon tällön Facebookissa. Kerstin oli mulle aina mukava ja hänen kanssaan oli mukava jutella. Kun sitten tuli se päivä, että mä jouduin kuulemaan, ettei mua enää tarvita töissä, niin Kerstin halas mua ja lohdutti ku mulla oli paha olla. Hän käski tulla moikkaamaan heti kun pystyn taas tulemaan entiselle työpaikalleni. Lupasin mennä, mutta ikävä kyllä en koskaan mennyt ja nyt se on jo liian myöhäistä :'( Täytyy myöntää, että tuli tosi paha mieli kun kuulin Kerstinin kuolleen. En koskaan hänelle sanonut, miten paljon se mulle merkitsi, että hän halas mua ja lohdutti, kun mulla oli paha olla. Jos voisin, niin kertoisin sen ja kiittäisin kaikista hyvistä juttu tuokioista, mutta valitettavasti se aika on nyt jäänyt taakse ja se pitää vaan hyväksyä. Tahdoin kuitenkin muistaa häntä tällä tekstillä. Enkä koskaan tuu unohtamaan häntä! Lepää rauhassa Kerstin!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)