sunnuntai 9. lokakuuta 2011

Esittelyssä: Kaulakoruni

Kaulakoruja multa löytyy yhteensä 17kpl. Lisäksi mulla on 6 riipusta, joita voin vaihtaa ketjuihin mielen mukaan :D Lyhyitä kaulakoruja on 7 ja pitkiä 10. Tykkään paljon eläinaiheisista riipuksista ja niitä multa löytyykin monta :) samoin risteistä. Pidemmittä puheitta kuviin ;D

Säilytän mun kaulakoruja seinällä roikkumassa.

Tässä jotain mun ihania riipuksia joista tykkään tooooooosi paljon!

Pitkiä kaulakoruja.

Pitkiä kaulakoruja.

Ja pitkiä taas. Oikean puoleinen risti on mun tädin tekemä ja mittaamattoman arvokas mulle <3

Lyhyitä kukkakoruja.

Lyhyitä ristikoruja. Vas. puoleinen ketju on hopeaa ja vaihtelen mun riipuksia yleensä tohon ketjuun.

Baby Phatin korun tein ite PB:n meikkilaukun soljesta ja Guessin ostin huuto.netistä. Molemmat lyhyitä.

Tämän pitkän kaulakorun tein ite Hamahelmistä Israel -iltaan.

Hopeinen kissa-riipus ja kullattua hopeaa oleva Kärppien logoriipus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)