sunnuntai 2. lokakuuta 2011

Esittelyssä: Koriste-enkelini

No niin, aloitetaanpas tämä esittelyjakso tällä. Eli mä kerään koriste-enkeleitä. Ensimmäisen enkelin sain joskus lahjaksi Heidiltä, enkä muista millon. Siitä on kuitenki varmaan 5 vuotta ainaki aikaa. Mä tykkään puisista koriste-enkeleistä eniten siksi, että ne ei yleensä kovin helposti hajoa. Mulla oli sellanen hieno lasinen enkeli, joka oli peilin päällä kiinni, mutta Heidi hajotti sen vahingos siivotessaan :( sen jälkeen päätin pysyä vaan puisissa. On mulla muutama keraaminenki, mutta niiden kanssa pitää vaan olla varovaisempi, ettei riko niitä :)

Tässä kaikki enkelit tämän hetkisellä paikalla. Tarkotus ostaa niille omat hyllyt..

Mun ensimmäinen enkeli. Sain sen Heidiltä lahjaksi.

Tämän enkelin oon saanut joltain mun ystävältä lahjaksi. En ihan heti muista keneltä.

Tämän enkelin sain myös lahjaksi ystävältä aikaa sitten.

Tämän ostin ehkä 3 vuotta sitten Keskiseltä joulun aikaan.

Tämänki ostin joskus Keskiseltä.

Tämän tuikunalusen on tehny mun Hannele-täti <3 Sillä on siis suuri arvo!

Tämän sain viime vuonna synttärilahjaksi äidiltä ja isältä..

.. sain myös tämän samalla kertaa synttärilahjaksi äidiltä ja isältä.

Tämän kimaltelevan enkelin ostin viime jouluna Cittarista, missä olin sillon töissä.

Tämän sain tänä kesänä mun tädiltä, Hannelelta. Hän on itse tehnyt tämän kauniin yksilön <3

Tämän tilasin netistä viime kesänä.


Tämä keraaminen enkeli on uusin lisäys kokoelmaan. Heidi osti sen Retrotorilta, eli kirpparilta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)