maanantai 10. lokakuuta 2011

Esittelyssä: Korvikseni

Korviksia multa löytyy PALJON! Niitä on yhteensä 95 paria. Löytyy kullanväristä, hopeanväristä, pinkkiä, keltasta, roikkuvaa, nappia, kristallia, metallia, hopeaa jne.. Mä tykkään kauheesti korviksista ja varsinkin kevyistä ja näyttävistä. Kristalliset on mun lemppareita :) Mitä enemmän blingiä sitä parempi :D Mutta tässä kuvia.. En jaksanu kaikista napeista ottaa kuvia, ku sit niitä olis ollu niin paljon :P

Mun korvisrasia, missä säilytän mun korviksia.

Nappikorviksia, joita yleensä pidän ylemmissä reijissä.

Isompien korvisten säilytysrasiana toimii Guessin lompakkorasia.

Rengas mallisia korviksia.

Mun korvisrasia on kaksiosainen.

Ja alaosa näyttää tältä..



Oik. yllä mun omatekemiä korviksia. Vas. alla Guessin korvikset ja hopeiset zirkonikorvikset.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)