sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Esittelyssä: Mekkoni

Jätin viimeiseksi parhaan esittelyn, eli mun mekot :D Parhaan tästä tekee sen, että mä rakastan mun mekkoja :D Niitä multa löytyy kaapista 24 kappaletta ja jokaista käytän (varsinkin kesäisin) paljon. Mutta laitanpa ne kuvat niin näette paremmin minkälaisia ne on :)
Tää on mun mekoista kallein, koska se on Espritin mekko.














Tää on mun mekoista halvin, makso vaan 5 € H&M:ssä.







Tässä on alla pinkki Espritin paita, hihat ei siis kuulu mekkoon.




4 kommenttia:

  1. Aww ihania mekkoja <3 itse en osaa ollenkaan käyttää mekkoja. Ja tuo pinkki palloinen sateenvarjokin oli aivan nam, mistä sellaisen olet löytänyt! Kyllästynyt itsekin kaikkiin mustiin varjoihin joita suurin osa on.
    Näitä oli kyllä tosi kiva lukea näitä siun esittelyjä :)

    VastaaPoista
  2. ohoh, tämä mekko esittely oli kaikkein paras juttu täällä.
    On todella kaunista katseltavaa. näitä sun kuvia vois katsella ikuisuuden täällä.

    VastaaPoista
  3. Kiitos Shaqu :) Kiva jos tykkäät! Toi sateenvarjo on Ikeasta :D Se on oikeastaan Heidin, koska mulla on toi Guessin sateenvarjo, niin en kauheesti muita käytä ja annoin sit Heidille sen :P

    *Lumi*

    VastaaPoista
  4. Kiitos Viltsu :) Vai että kaunista katseltavaa :D No kiva kuulla että oot sitä mieltä :)

    *Lumi*

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)