sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Esittelyssä: Parturissa käyntimme

Käytiin sillon maanantaina sielä Salon klipsissä parturissa. On vähä kestäny laittaa tänne kuvia :P anteeksi. Nyt niitä kuitenkin tulee.. Hirveästi ei hiukset muuttunu, varsinkaan mulla. Multa otettiin vaan 1,5cm pois latvoista joka puolelta, ku ne oli niin huonokuntoset. Heidiltä taidettiin ottaa 1cm. Ei oikeasti muuttunu juuri yhtään :D Mut sainpa ne huonot latvat pois :) ja kuulin, ettei mun hiustyypille sovi veitsellä leikkaaminen, mikä on ihan hyvä tietää ku oon leikannu mun hiukset 5vuotta ite :D ja tosiaan tos viimeksi sillä veitsellä :P Mutta tässä ennen ja jälkeen kuvat..

Eli ensiksi mun hiukset ja sitte perään Heidin hiukset..










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)