maanantai 3. lokakuuta 2011

Esittelyssä: Raamattuni

Mun lempikirja on raamattu. En oo vielä lukenu sitä alusta loppuun, eli kokonaan läpi, mutta oon hyvää vauhtia tekemässä niin. Uuden testamentin sain vähä aikaa sitte luettua läpi ja nyt meen viidennessä Mooseksen kirjassa. Mulla on monta eri lempi kohtaa raamatussa, enkä mee niitä tässä erikseen läpi. Mun lempi alue raamatussa on Psalmit :) Ne oonki lukenu useiten läpi ja odotan että pääsen taas lukemaan niitä. Yritän lukea joka päivä vähintään yhden aukeaman. Joskus on helpompi keskittyä ja jaksaa lukea vaikka kuinka paljon ja joskus ei meinaa jaksaa keskittyä edes siihen yhteen aukeamaan. Mutta mun raamattu näyttää tältä...

Yks mun lempikohdista, Psalmi 23, Herra on minun paimeneni.

Onni-Paappa sanoi aina "Pöly raamatun päällä tietää ruostetta sielussa". Viisas sanonta pääsi myös mun raamattuun!

Vas. Mun raamattu päältä, keskellä sivulta ja oik. raamatun vetoketjussa roikkuva pikku pupunen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)