tiistai 11. lokakuuta 2011

Esittelyssä: Rannekoruni

Rannekoruja multa löytyy yhteensä 39 kpl. Tykkään yleensä mahdollisimman näyttävistä ja "blingeistä" rannekoruista. Jokaiseen asuun pitää löytyä sopivat korut ja siksi mulla on rannekoruja(kin) joka väriä, eli löytyy pinkkiä, keltaista ja turkoosia. Siksi siis nämä värit, koska ne on mun vaatteissakin pääväreinä :D Mutta koruja löytyy siis tälläisiä...

DC = Diamante Chitas


Näitä käsikoruja käytän kaikista eniten.





Näitä käsikoruja käytän vähiten koska niissä ei oo blingiä.



Mun Nomination -kopiot, eli Hope-palat.

Tässä samat palat.

Mun kristallikorut.

5 kommenttia:

  1. Oi miten ihanaa blingiä <3
    Itse oon aina niin söpön perään että tuo pinkki sydänkoru herätti heti huomioni. Samoin se hopeinen rusettikoru, aivan ihania!

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Se hopeinen rusettikoru on H&M:n lasten puolelta ja makso muistaakseni alle 3€. Niitä saattaa vielä löytyä sieltä, kannattaa käydä kattoos :)

    *Lumi*

    VastaaPoista
  3. Niin se vähän taitaa olla että lastenpuolelta löytyy parhaat korut :D Etenkin jos on söpöilyn perään kuten ainakin mie...

    VastaaPoista
  4. Totta :D Ja oon aina sanonu, et lapsilla on myös hienoimmat vaatteet ;P Voi kuinka hienoja vaatteita mulla oliskaan jos mulle mahtuis lasten vaatteet :D

    *Lumi*

    VastaaPoista
  5. Ihan samaa mieltä! Lapsilla on niin söpöjä esimerkiksi paitoja, että mielellään pitäisin itekin jos vaan mahtuisi x)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)