sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Jeesus on elämä! -ohjelman todistus

Ai niin, unohdin laittaa tänne mun todistuksen. Heidi (eli mun sisko) haastatteli mua Jeesus on elämä! -ohjelmaan viime viikon sunnuntaina, eli mun synttäreinä :D Mun piti lisätä tänne toi ohjelma, että voitte kattoa sen jos haluatte, mutta oon ihan unohtanu :( No, parempi myöhään kuin ei milloinkaan, joten laitan sen nyt :) Huomatkaa sitte, etten IKINÄ ennen oo ollu haastateltavana kameran edessä.. Mutta tässä tämä nyt on :) kommentoikaa ja kertokaa mitä piditte ohjelmasta! Ohjelmaan pääsette TÄSTÄ

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)