tiistai 18. lokakuuta 2011

Paavo Pesusieni-kitara

Kävipäs tässä sunnuntaina yllättävä tapaus :D Menin alakertaan syömään aamupalaa. Keittiössä istui Heidi, Allu ja Atte. Atte on siis asustellut nyt toistaiseksi meillä, koska hänellä ei ole muuta paikkaa missä olla. No, Atte sanoi että hänellä olisi mulle synttärilahjaksi laulu. Sitten hän lähti alakertaan hakemaan kitaraansa, että voi sen esittää. Atte tuli keittiöön kitaralaukun kanssa, avasi laukun ja otti sieltä kitaran, joka oli PAAVO PESUSIENI-kitara :D Sitten hän alkoi soittaa ja lauloi samalla laulua. Olin ihan ku puulla päähän lyötynä, sillä kitara oli MULLE :D Sain siis Atelta synttärilahjaksi Paavo Pesusieni-kitaran, joka on ihan aito kitara :D Ja kaikki varmasti tietää, että mä rakastan Paavo Pesusientä, koska se on vaan niin paras! En osaa soittaa kitaraa, mutta pitää opetella :) Se on niin hieno että huh :) Katsokaa vaikka itse...



Eihän siinä voi ku hymyillä ku omistaa maailman hienoimman kitaran ;)





6 kommenttia:

  1. Haha, mahtava :D Nyt vaan opettelemaan ahkerasti soittamista!

    VastaaPoista
  2. Eikö ookki :D Pitää kyllä opetella ;)

    *Lumi*

    VastaaPoista
  3. Tuon kitaran kanssa kävi niin, että alunperin mun piti ostaa vähän toisenlainen kitara. Siellä oli tarjouksessa semmoinen nylonkielinen 1/2 täysikokoisesta oleva Paavo-kitara. Meinasin ostaa sen mutta paikan päällä huomasin ikkunassa tän kappaleen ja sekin oli tarjouksessa. Tajusin että jos haluaa alkaa soittamaan niin ei semmosella lelukitaralla edes tule inspiraatiota ryhtyä opettelemaan. Ostin sitten vähän kalliimman:D. En muista enää paljonko maksoi.

    Hei Sara! Laita sulle jossain vaiheessa sen laulun "Mä muukalainen olen täällä maassa murheiden" mp3-äänitiedostona, niin voit sitten kuunnella sitä ja katsoa samalla nuoteista. Jos vaikka opit soittamaan sen tolla Paavo-kitaralla ;D.
    -Atte-

    VastaaPoista
  4. Mistä ostit ton ? haluun samalaise xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ystävä osti sen mulle lahjaksi jostain Helsingin musiikki/soitin-kaupasta :)

      Poista
    2. Tulee vastaus vähä myöhässä, mutta liikkeen nimi on Millbrooks. Googlettamalla löytää. Sinne pääsee melko helposti yhdellä bussilla rautatientorilta. Siellä on kaikenlaisia Paavo-soittimia ^^
      -Atte-

      Poista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)