maanantai 31. lokakuuta 2011

Syksyiset kuvat

Tänään mulla on teille ilouutisia :) mä pääsin Anttilaan jouluapulaiseksi. Ihanaa päästä vihdoin töihin :) Toivottavasti siitä poikis sitte työtä joulun jälkeenki! Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato ja eli Toivossa xD Ehhehe :D
Mutta laitanpa teille nyt tälläsiä kuvia mitä oon napsinu tässä syksyn mittaan :) Opin tekemään PhotoScape:lla tollasia kuvia, missä on monta kuvaa samassa. Kai niillä on joku oma nimiki, mut en tiedä mikä se on, joten ei siitä sen enempää :D Tässä nämä nyt on...

En tiedä miks, mutta tää kuva on mun lemppari :)

Vaahtera <3


Mä niin rakastan keltasia vaahteranlehtiä!


Tää onki näköjään tällänen vähä pienempi kuva








Tässä on sama puu monella eri tavalla kuvattuna 



Heidi :)

Toi sydämen muotonen kivi (oik.kesk.) on ihana!

Kyllä ne kukatki vielä kukkii!

Minä sävysävyssä puun kanssa

Vilkas (paitsi oik.alla joku muu orava)

2 kommenttia:

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)