tiistai 8. marraskuuta 2011

45 Kysymystä ja vastausta


Sain joskus FB:s tälläsen "haasteen" mun kaverilta, mutten jaksanu tehdä sitä sielä :D Siispä päätin tehdä sen tänne tänään, kun en keksinyt oikeen muutakaan mitä kirjottaisin :)
01. MITEN MENEE?
Ihan hyvin :)

02. MITEN JUOT KAHVISI ?
Kofeiinittomana, puolet maitoa, puolet kahvia ja paljon sokeria :D

03. ONKO SINULLA LEMPINIMIÄ ?
Lumi

04. MITÄ LAJIA HALUAISIT HARRASTAA, MUTTA ET VOI?
Ratsastusta. En voi harrastaa sitä koska se on niin hirveän kallista :(

05. MINKÄ VÄRINEN POSSU OLISIT, JOS OLISI PAKKO?
Hmm.. Koska possut on normaalisti vaaleanpunasia, niin mä olisin sellanen kirkkaan keltanen, jossa olis pinkkejä sydämiä :D

06. ONKO SINULLA KOSKAAN OLLUT SALAISTA IHAILIJAA?
Mistäs mä sen tiedän :D eihän se oo salainen jos sen tietää ;)

07. OLETKO KOSKAAN KÄYNYT NAKU-UINNILLA ? MISSÄ ?
Oon :D Kalajärvellä (P-joella)

08. OLETKO KOSKAAN ITKENYT KATSOESSASI ELOKUVAA ? JOS, NIIN MIKÄ ELOKUVA OLI KYSEESSÄ?
Oonhan mä. The Passion of the Christ, A Walk to remember, Poika raidallisessa pyjamassa, Pariisin vainotut, Hevoskuiskaaja, Musta ori tai joku sellanen, Yli rajojen ja varmaan monessa muussakin, mutten nyt just muista kaikkia :)

09. MIKÄ ON LEMPIELOKUVASI ?
Voi niitä on monta. Tässä on kärkisijoilla olevia: A Walk to remember, Grown ups, Kaksin karkuteillä, Kuinka kesytät lohikäärmeesi, Wild child, She's the man, Haaksirikkohuijaus, Twilight:it, Paavo Pesusieni elokuva, Hannah Montana elokuva, The Passion of the Christ, Ratrace, Exän jäljillä, Kaikki Disneyn Prinsessa piirretyt paitsi Prinsessa ja Sammakko, A Cinderella story, Streetdance, Step up:it, Take the lead, Dirty dancing 2 ja kaikki mahdolliset muut tanssileffat, Picture this, 17 again ja miljoona muuta hauskaa ja hyvää komediaa, ei pervoja, vaan hauskoja ;)

10. PAIDAN VÄRI, JOKA ON NYT PÄÄLLÄSI?
Turkoosi Espritin neule ja sen alla vaaleanpuna-valko-raidallinen t-paita

11. KETÄ HALASIT VIIMEKSI?
Heidiä :)

12. OLETKO PILKUNVIILAAJA?
No en mä yleensä, mutta joskus ehkä kiusalla voin olla :D

13. MILLAINEN OLET LIIKENTEESSÄ ?
No maailman paras kuski tietenki :DD ehheheh.. No ei :) Pyrin noudattamaan kaikkia liikennesääntöjä!

14. MINKÄ MERKKISTÄ AUTOA AJOIT VIIMEKSI ?
Opel Corsa

15. KETKÄ OLIVAT PARHAITA YSTÄVIÄSI LAPSUUDESSASI ?
Kaisa Seinäjoella asuessa ja P-joella Miia K. (ei siis mun nykyinen bestis) ja Marika
PAHINTA SEURAAVISSA ASIOISSA ON... ? (Kysymykset 16-21)

16. NIMESSÄNI
Ei mikään :) Mä tykkään mun nimestä!

17. KOULUSSANI/ TYÖSSÄNI
Noo, en oo vielä ollu töissä, ku vasta ens viikolla alkaa :)

18. LEMMIKISSÄNI
Mulla on maailman ihanimmat lemmikit, mutta jos yrittää kattoa jtn suomenkielistä ohjelmaa, kuten esim. Suomen huippumalli haussa, niin tytöt innostuu metelöimään niin lujaa, ettei taatusti kuule mitään! Lisäksi ne tykkää tehdä pahoja ku ne on juoksemas :P

19. KOTIKAUPUNGISSANI
Bussi-liput maksaa liikaa :(

20. NAAPUREISSANI
Ei niissä mitään pahaa oo :) Ne on mukavia ihmisiä.

21. KESÄSSÄ
Purevat/pistävät ötökät ja hämähäkit
22. OLETKO KOSKAAN SAANUT 10 TODISTUKSEEN ? JOS OLET, MISTÄ AINEISTA ?
Enpä kyllä ole.

23. MINNE AVAINNIPPUSI AVAIMILLA PÄÄSEE ?
Tuota.. Mielummin oon vastaamatta, jos joku joskus pöllii ne, niin eipä tiedä mihin niillä pääsee :P

24. MILLOIN VIIMEKSI SÖIT LÄÄKKEEN ?
Tänään :)

25. OLETKO SUUDELLUT KETÄÄN (FACEBOOKIN) KAVERILISTALLASI OLEVIA ?
Oonhan mä.

26. STRESSAAKO ?
No eipä just nyt ainakaan :)

27. ÄRSYTTÄVIN TAPA HERÄTÄ ?
METELI! En voi sietää sitä jos herää kamalaan meteliin :(

28. TUNNETKO HENKILÖÄ, JOSTA OLET PITKÄÄN YRITTÄNYT PÄÄSTÄ VÄKISIN IRTI, MUTTA HÄN EI VAIN TAJUA ?
Joskus joo, mutta ei ainakaan tällä hetkellä oo ketään sellasta..

29. MIKÄ OLISI TODENNÄKÖISIN SYY SIIHEN, ETTÄ OLET JÄÄNYT AUTON ALLE ?
No todennäköisesti se, ettei autoilija jostain syystä huomannu mua tai autolija oli kännissä. Kyllähän mut nyt pitäis nähdä :D

30. MITÄ TEIT ENNEN NÄIHIN KYSYMYKSIIN VASTAAMISTA ?
Katoin telkasta ohjelmia ja sit olin koneella hetken..

31. VIIMEISIN ASIA, JONKA JOKU SINULLE OSTI ?
Heidi ja Allu osti ne Paavo Pesusieni tavarat, joita täälä esittelin :)

32. ERIKOISIN PAIKKA, JOSSA OLET NUKKUNUT ?
Parveke :D

33. EKSOOTTISIN ELÄIN, JOTA OLET KOSKENUT?
Degu :)

34. MILLAINEN RIITELIJÄ OLET?
En mä tiedä :O Sellanen tavallinen kai :D

35. MIKÄ AUTTAA SINUA SELVIYTYMÄÄN MAHDOLLISISTA SURUISTA ?
Jeesus <3

36. MILLAISTA INSIDEHUUMORIA SINULLA ON YSTÄVIESI KANSSA ?
No sellasta mitä ei tajua kukaan muu ku me :D

37. OLETKO KOSKAAN SEURUSTELLUT SAMAN HENKILÖN KANSSA KAHDESTI ?
Oon :D

38. ONKO SINULLA JOITAIN OUTOJA PELKOJA? MITÄ?
En tiedä oudoista, mutta mä pelkään ihan kamalasti oksentamista ja hammaslääkäriä :( oikeestaan myös lääkäriä, mutten lähellekkään niin paljon kun hammaslääkäriä.

39. MITÄ OLET HALUNNUT, MUTTA ET OLE SAANUT ?
Onhan noita asioita :D Esim. oma hevonen, oma auto, ihana aviomies, lapsia,..

40. MITÄ LAITTAISIT JÄÄTELÖANNOKSEN PÄÄLLE?
Suklaakastiketta, kermavaahtoa ja nonparelleja :D

41. ENTÄ PIZZAN PÄÄLLE ?
Tonnikalaa ja tomaattia.

42. OLETKO KOSKAAN HAAVEILLUT TIETYSTÄ TALOSTA?
Oon aina haaveillu omasta puisesta omakotitalosta :)

43. KOSKA VIIMEKSI PUHUIT ENGLANTIA ?
Luultavasti eilen telkkaa kattoessa :D

44. PAHIN HAAVA/ MURTUMA TMS., MIKÄ SINULLA ON OLLUT ?
Henkiset haavat koulukiusaamisesta, epäonnistuneista ihmissuhteista ja epäonnistumisista!

45. MILLAISESTA MUKISTA JOIT VIIMEKSI JOTAIN ? MITÄ JOIT ?
Keltasesta Pikku Myy mukista kuumaa kaakaota :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)