perjantai 4. marraskuuta 2011

50 things about me

Näin tämän haasteen yhdessä blogissa ja päätin aikani kuluksi tehdä tämän :) Osa näistä on varmasti teillä jo tiedossa, mutta ei voi mitään :)

1. RAKASTAN valokuvausta! Voisin kuvata vaikka aina, jos se olis mahdollista :) Kuvailen ihan mitä vaan sattuu mieleen juolahtamaan, mutta yleensä mussukoita, eläimiä tai luontoa.

2. Rakastan sormuksia :) voisin käyttää vaikka joka sormessa sormusta, mutta ne ei tunnu joka sormessa kivalta :D Käytän vaan aitoja (hopea, kulta) sormuksia, koska en jaksa ottaa niitä pois sormesta aina ku pesen käsiä.


3. Tykkään shoppailla netissä enemmän ku kaupoissa kierrellessä, koska kaupoista en yleensä löydä mitään kivaa. Shoppailisin netissä päivittäin, jos olis rahaa :D

4. En voi pukeutua mustiin vaatteisiin. Musta väri ahdistaa mua ja vihaan sitä, ku talvisin ja syksyisin kaupoista ei löydy mitään muuta ku mustaa, harmaata ja ruskeeta! Mitä enemmän väriä sen parempi!! Esim. pinkin tai keltasen laukun etsintä oli TODELLA vaikeaa ja piti ettiä netistäki tosi kauan ennenku löysin sopivan :(

5. Mä rakastan kirjottaa. Oon aina rakastanu ja luultavasti tuun aina rakastamaanki :) Äidinkielen tunneilla esseet oli kaikista parhaita ja rakastin niiden kirjottamista! Tätä blogia on myös tosi kiva kirjottaa!


6. Inhoan lukemista. En millään jaksaisi lukea pitkiä juttuja ja kirjojen luku on lähes mahdotonta! Raamattu on ainut kirja jota luen :P

7. Tykkään ajaa autolla! Ikävä kyllä en omista autoa, joten pääsen ajamaan tosi harvoin :(

8. Mulla on MAAILMAN PARAS perhe <3 johon kuuluu äiti Sirkka, isä Seppo, isosisko Heidi ja hänen miehensä Allu, sekä isoveli Tomi ja hänen vaimonsa Merja, sekä heidän poikansa Christian, Johannes, Daniel ja (mun kummipoika) Mikael.

9. En voi sietää hevi-musiikkia!!

10. Ikävöin usein ihmisiä joita en oo nähnyt pitkään aikaan, mutta jotka on mulle todella tärkeitä!



11. En osaa ruotsia enää oikeestaan yhtään :(

12. Oon nälkäsenä tosi kiukkunen!

13. Oon bakteeri-kammonen. Pesen kädet aina ennen ku syön. En uskalla syödä kebab-ravintoloissa, enkä uskalla syödä ulkomaalaisia hedelmiä tai vihanneksia, jos niitä syödään kuorimatta kuoria.

14. Vihaan sitä ku jotkut tupakoi lapsen/lasten vieressä ja hönkii savut lapsen naamaan!!
15. Mulla on kaksi puhelinta, mutta soitan vaan toisella. Toista käytän viestittämiseen ja sähköpostien käyttöön :D

16. Unohdan usein syödä ku oon koneella. Sitte mua alkaa heikottaan niin että melkein taju menee :(

17. Istun usein jalan päällä ja sitte se puutuu :D

18. Rakastan jouluvaloja! Musta on kiva ku ihmiset alkaa laittaan jouluvaloja jo marraskuussa, koska muuten on niin pimeää!

19. Mulla on lukihäiriö, jonka vuoksi en osaa lukea kaikkia sanoja kuten haluaisin. Niiden ääntäminen ei vaan meinaa millään onnistua :(

20. Mä rakastan hymykuoppia ja hörökorvia :) musta ne on vaan niin suloset ja ihanat!


21. En tykkää omasta ulkonäöstäni ja siksi en usein laita omia kuvia tänne blogiinkaa.

22. Musta on kiva yllättää kanssa eläjiä kivoilla jutuilla :) esim. korttien lähettäminen tai lahjojen antaminen on kivaa varsinki silloin ku toinen ei odota saavansa mitään.

23. Mulla on aina rahat loppu :( Mulla on enemmän menoja ku tuloja ja siksi oon usein ilman rahaa :(

24. Pukeudun värikkäästi, koska se piristää mua itseäni. Musta on kiva erottua massasta, jossa melkein kaikilla on aina tummia vaatteita. Mun siskoki löytää mut helpommin väkijoukosta (esim. kaupassa) ku oon värikkäämpi ku muut :D

25. Mä en tykkää muiden ihmisten satuttamisesta tai mielen pahottamisesta. Yritän aina olla kaikille ystävällinen ja jos toinen pahastuu mun sanoista, mulle tulee tosi paha mieli :(


26. Oon karkkiholisti. En pysty olemaan ilman karkkia. Mua alkaa kiukuttamaan jos mulla ei oo karkkia ja tulee tosi turhautunut olo. Syön päivittäin karkkia :(

27. Koen olevani kauhean lihava, enkä usko että kukaan vois koskaan ajatella että olisin hyvännäkönen tai kiinnostava.

28. En osaa olla seurassa hiljaa, jos en oo loukkaantunu tai väsyny. Mun on vaan aina pakko pälättää ja usein se ärsyttää ihmisiä :D Paitsi tietenki mun rakkaita lähimmäisiä, koska ne tykkää musta tälläsenä ku oon :) (en kyllä ymmärrä miksi)

29. Musta on oikeasti tosi kiva kirjottaa tätä :D mä rakastan kaikkia kyselyjä, testejä ja ystävä-kirja tyylisiä juttuja!

30. Mä haluaisin että mulla olis luonnostaan ihan mustat hiukset!


31. Mä rakastan mun seurakuntaa (Espoonlahden helluntaiseurakunta) ja musta on kiva ku kaikki sielä moikkaa toisiaan ja sielä on hyvä olla :)

32. Mä tykkään kattoa telkkaria ja leffoja.

33. Mä rakastan syksyssä vaan sitä, ku puissa on paljon värikkäitä lehtiä.

34. Mä vihaan talvea, koska sillon on kylmää, pimeää, kosteaa ja julkiset kulkuvälineet on aina myöhäs :(

35. Pelkään hammaslääkäriä niin paljon, etten oo käyny sielä yli 5 vuoteen.

36. Mä rakastan kevättä koska luonto herää henkiin ja alkaa ilma lämpenemään ja ei oo enää pimeää!

37. Mä rakastan kesää, koska sillon on lämmintä, luonto on kaunis ja jopa rankkasade tuntuu ihanalta!

38. Mulle tulee hyvä mieli ku istun bussin etupenkissä ja näen ku bussikuskit tervehtii toisiaan. Mitä ilosemmin ne tervehtii, sitä parempi mieli mulle tulee :)

39. Mä tykkään suomihiphopista, mutta mä vihaan sitä, ku räppärit räppää juomisesta ja kiroilee biiseissä :(

40. Mä tykkään ilosista, positiivisista ja aurinkoisista ihmisistä. Mulle tulee hyvä mieli ku nään sellasen ihmisen, vaikken häntä tuntisikkaan :)


41. Mä en tykkää siitä ku ihmiset kiroilee ja on agressiivisia :(

42. Mä en osaa kirjottaa ilman hymiöitä. Musta tuntuu, että jos en laita hymiötä perään tai väliin, niin ihmiset luulee että oon kirjottanu vihasena tai hirveen totisena x) Laittaisin oikeasti vielä enemmän hymiöitä, mutta en viitti ihan niin paljon laittaa, ku tästäki määrästä tuli kerran sanomista :D

43. Mä en oikeasti olis YHTÄÄN mitään ilman Jeesusta <3

44. Mulla on tosi heikot kynnet ja ne lohkeilee aina :( haluaisin rakennekynnet, mutta ne maksaa liikaa ja ku teen ne ite, ne ei pysy edes yhtä viikkoa :P

45. Mulle tulee hyvä mieli, ku nään lökäpöksyn juoksevan bussiin/junaan :D ne juoksee niin hassusti ettei housut putois :) vielä parempi mieli mulle tulee, jos ne ehtii siihen bussiin/junaan.

46. Musta on hirveän hauskaa jos joku pierasee :D varsinki jos se tapahtuu julkisesti. Sillon mua naurattaa ihan kamalasti ja naurusta ei meinaa tulla loppua millään :D

47. Rukoilen pitkin päivää pieniä rukouksia, koska musta on ihana puhua Jumalalle. En jaksaisi päivääkää tätä elämää, jos Jeesus ei kulkis mun vierellä :)


48. Mä oon tosi nirso ruuan suhteen. En syö punasta lihaa, enkä kalaa, paitsi tonnikalaa. Syön ainoastaan kanaa, kalkkunaa ja joitain kasvisruokia (sekä sitä tonnikalaa). En pysty laittamaan sientä edes suuhuni, koska mun mielestä se ei oo ruokaa vaan ällötystä :P
49. Mä oon periny mun temperamentin mun molemmilta mummoilta ;D

50. Joskus mun tekis mieli lähteä juoksemaan karkuun ku nään poliisin, vaikken oo edes mitään pahaa tehnykkää :D olis vaan kiva nähdä mitä ne tuumais siihen xD

Voi, joko se loppu :D Tätä oli kiva tehdä <3 Toivottavasti teistä on myös kiva lukea tätä :) Mä HAASTAN kaikki teidät, joilla on oma blogi, että teette tämän! Tätä oli oikeasti tosi hauska tehdä ja olis kiva tietää 50 faktaa just SUSTA :)

Peikko :D

2 kommenttia:

  1. Olipas hauska lukea noita faktoja! Itse oon noiden hymiöiden kanssa ihan samanlainen, jos kehtaisin niin tukkisin niitä jokaisen lauseen perään :D Muuten tuntuu niin tunteettomalta kirjoittaa...
    Värikkyys on ihana asia <3 Ootko ajatellut koskaan pistää esim. pinkkejä raitoja hiuksiin? Tuli heti mieleen kun kirjoitit siun hiuksista, eikö se voisi olla siun tyylistä? ;)

    VastaaPoista
  2. No hyvä etten oo ainut joka haluais tukkia niitä joka lauseen perään :D Ne vaan kertoo niin hyvin millä tavalla lauseen on tarkottanu, et onko se ihmetys, vitsi/huumorilla tehty, hymyillen tehty vai jotain muuta :) :D Eihän toinen muuten voi tietää ku ei näe ilmettä..
    Oon mä joskus miettiny pinkkejä raitoja, mut sen toteutus olis niin vaikeaa, etten jaksa yrittääkkää :D ku pitäis eka blondata ties kuinka monta kertaa ku mulle ei blondaus meinaa tehota ja sit pitäis vielä laittaa se pinkki väri :P ja klipsiraitoja en vaan osaa käyttää :(

    *Lumi*

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)