lauantai 26. marraskuuta 2011

Liian pieniä vaatteita

Mulla on ärsyttävä ongelma :D aina ku mä löydän jotain hienoja vaatteita, niin ne on lapsille eikä sovi mulle 8) Löysin Lindexistä ihan älyttömän hienoja vaatteita, mut kaikki on liian pieniä mulle :( Miksei aikuisille tehdä samanlaisia vaatteita? :D Jo on aikoihin eletty, ku meen aikuisten puolelle kattoon, niin kaikki on mustaa tai harmaata :( sitte ku meen lasten puolelle, löydän kaikkea hienoa, mutta koot loppuu 122cm tai 170cm ja mun tuurilla 170cm on liian pieni :( Ehkä mun pitää laihduttaa niin että musta tulee kauhee tikku, niin sitte voin hyväs lykys mahtua lasten vaatteisiin 8) :D Ei oo helppoa olla minä ;) Pitäiskö alkaa vaatesuunnittelijaksi ja tehdä hienon värisiä vaatteita :) tai sit alan presidentiksi ja kiellän mustat vaatteet ;) No en :D Sitä työtä en jaksais päivääkää, tylsää ku tyhjyys!! No, tässä teille kuvia niistä hienoista, mutta liian pienistä, vaatteista :) Kaikki alla olevat löytyvät sivuilta http://www.lindex.com/fi (Huom! Osa vaatteista näyttää punasilta kuvissa, mutta on oikeasti pinkkejä) :D













2 kommenttia:

  1. Aaaa etenkin noit lapaset on nii ihania :D
    Rupea kuule vaatesuunnittelijaksi ja tee niin kivoja vaatteita aikuisille kuin lapsillekin on, miusta saisit ainakin varman ostajan ;D

    VastaaPoista
  2. Joo :D Pitää kai ruveta ;) Tekisin niin hienoja vaatteita että huh :D tai no, en mä osaa tehdä vaatteita, mutta voin suunnitella niitä x)

    *Lumi*

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)