torstai 3. marraskuuta 2011

Paaavooo

Sain tänään vihdoin inspiksen vaihtaa lakanat sänkyyn ja kääntää sängyn patjan toisinpäin, kun se narisi ikävästi aina välillä :( toivottavasti patjan kääntäminen auttaa, eikä patja enää narise :) Mulla on vähä kaikenlaista sängyn päällä, mutta eipä ainakaan oo tylsä ;D Tässä kuvia mun uudesta, hienosta petauksesta 8)

Tässä sänky edestä päin

Ja tässä koko sänky..
Elikkäs se oli sellanen operaatio :D Sitte haluan vielä kertoa teille, tai oikeestaan näyttää, miten hienoja lahjoja mä sain Heidiltä ja Allulta synttärilahjaksi. Ne tilas mulle ulkomailta lahjoja, niin ne ei ihan synttäreihin kerinny, mutta ei se haittaa :) Oli niin hienot lahjat, että niitä kelpaski odottaa 8) Kaikki taatusti jo tietääki, että mä oon kauhee Paavo Pesusieni -fani :D Se on vaan niin söpö, pirteä ja ihanan värinen otus ja ne sarjat (ja elokuva) on hauskoja :D Ihmiset sais olla niinku Paavo Pesusieni, niin kaikilla olis parempi olla ;) Se on niin ilonen ja hauska :D Joka tapauksessa.. Sain paljon Paavo tavaraa (jonka näkemisestä tulee aina hyvä mieli) ja tässä teille hienosti muokkattuja kuvia :D Käytin taas PhotoScape:a, ku se on niin helppo ja hauska ohjelma :D Ja huomatkaa, että älysin VIHDOIN miten näistä kuvista saa suurempia ilman et ne menee reunojen yli.. Tättärätäää, niitä piti pienentää :D

Laitoin kitaran vihdoin seinälle ja Paavo kattooki siinä tuolilla vieres

Sain tälläsen hienon lompakon

Paavo Pesusieni pehmo / tyyny, IHANA!!

Tämä lippalakki päässä kehtaa porskuttaa kadulla menemään!

Hieno kaulakello, joka ikävä kyllä ei pysy ajassa, mutta ei se mitään, se sopii hyvin muuten vaan koruksi

Ja tässä Paavo lätsä päässä vähän lähempää..

2 kommenttia:

  1. Ihan pakko sanoo vihdoin, et sun blogis on aivan ihana :) tykkään kans kauheesti sun tyylistä!

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Onpa kiva kuulla että tykkäät :) Mäkin kävin kattomas sun blogia ja tykkäsin! Taidanki lisätä sen samantien tohon mun blogilistaan mitä luen :)

    *Lumi*

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)