maanantai 7. marraskuuta 2011

Pelailua

Katos vaan Heidihän on tuola vasemmalla ja mä tos edes :D Haha!
Tänään oli sellanen päivä etten olis millään jaksanu herätä :D nukutti kamalasti :P Heräsin kuitenki ja koska Heidillä oli vapaapäivä, syötiin aamupala olkkarissa ja katottiin samalla telkkaa. Sen jälkeen saatiin päähämme että pelataan pleikalla musiikki Buzzia ja Heidi voitti joka kerta :( se ties melkein kaikki biisit, ku ne on joltain vuodelta jolloin käytettiin vielä mekkoja :D Tekisivät pleikka kakkoselle rähinä recordisin musabuzzin, niin mä voittaisin Heidin AINA ;) Sitä odotellessa :D Haha! No, sen jälkeen mä keksin, että lauletaan Singstaria. No, kerranki mä voitin Heidin ;) Voitin sen kaikissa räppibiiseissä (ELA ja Cheek) ;) Heidi voitti mut vaan kolmessa biisissä :D En oo sellanen ihminen jolle voittaminen on kaikki kaikessa ja häviäminen hirveää, mutta kyllä se ärsyttää vähän ku Heidi voittaa Buzzissa joka kerta :D Tosin mulla on aina niin hauskaa ku mä vaan joskus painan nappia ennenku Heidi ehtii ja se onki oikein. Naurettiin Singstaria laulaessaki niin että tuli melkein vedet silmistä :D Eikös pelatessa pidäkki olla hauskaa? :) Kuvia en ottanu joten saatte tyytyä netistä löytämiin kuviin :P



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)