torstai 1. joulukuuta 2011

Joulukalenteri, päivä 1

Se on kuulkaas sitte joulukuu :) Sen kunniaksi päätin tehdä teille tänne joulukalenterin. Mun joulukalenteri poikkeaa toisista kalentereista, koska sen oon tehny minä :D Hehee.. No joo :D Mutta päädyin tälläiseen ratkaisuun; Julkaisen joka päivä täälä mun rakkaan isän tekemän piirrustuksen, joista suurin osa liittyy jouluun :) Lisäksi teen joka päivälle oman teon, joka siis teidän pitää toteuttaa :) Toteutan kaikki "käskyt" tietenki myös ite :) Eli tää on tällänen piristävä, hyviin tekoihin yllyttävä ja iloinen joulukalenteri :) Toivottavasti tykkäätte <3 Loppuun laitan jonkun Raamatun paikan :) Aloitanpa siis...

Tänään, joulukalenterin ensimmäisenä päivänä kehoitan kaikkia, hymyilkää muille ihmisille :) Pieni teko, suuri vaikutus!



Sinun hyvyytesi ja rakkautesi ympäröi minut kaikkina elämäni päivinä ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

~ Psalmi 23:6 ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)