keskiviikko 7. joulukuuta 2011

Joulukalenteri, päivä 7

Tänään mä haastaisin teidät, että oltais jollekkin tuntemattomalle ihmiselle ystävällisiä ja kehuttais häntä/heitä. Tiedän että tämä on iso haaste, eikä kaikki varmaan siihen edes pysty, mutta kukin omalla tyylillään ja tahdollaan :) Myyjänä mä tapaan monenlaisia ihmisiä. Osa on niin sydämellisiä ja ihania ja toiset vähemmän ihania. Mä ite oon pyrkiny siihen, että jos esimerkiksi oon kassalla (asiakkaana) ja myyjällä on vaikka hienot korut tai kynnet (tai mitä milloinkin) tai jos saan hyvää palvelua, mä sanon sen ääneen :) Oon huomannu, että monet on tullu siitä tosi ilosiksi. Siispä haastan kaikkia, ollaan muille kivoja ja kehutaan, jos on aihetta! Tämä haaste ei koske vaan tätä päivää, vaan koko elämää :) eikö olisi kivempi elää jos kaikki kehuis toisiaan haukkumisen sijaan!! :)

Olkoon rakkautenne vilpitöntä. Vihatkaa pahaa, pysykää kiinni hyvässä. Osoittakaa toisillenne lämmintä veljesrakkautta, kunnioittakaa kilvan toinen toistanne.
~ Kirje roomalaisille 12:9-10 ~

2 kommenttia:

  1. Ihana asenne, juuri tuollainen pitääkin olla! <3 Itse en ihan suoraan uskalla sanoa ehkä aina, mutta hymyily on aina vähintäänkin se mun juttu, jopa silloin kun myyjä on tympeä (sitä enemmän oikeastaan olen superpirteä ja kiitän kovaan ääneen, ehkä osaksi pienenä kettuiluna ;D).
    Joskus työkkärissä asioidessa kehuin sen virkailijan kynsiä, taisi hiukan hämmentyä :) Kynnet on sellainen johon kiinnitän helposti huomiota, jostain syystä...

    VastaaPoista
  2. No mutta hymykin on jo tosi hyvä juttu :) se viestittää paljon! Mulle ainaki tulee ihan aina hyvä mieli ku joku hymyilee mulle :)
    Joo mä kiinnitän kans aina kynsiin ja sormuksiin huomiota :D Varsinki sillon jos on tosi hienot kynnet ;) Ku ne jotenki kutsuu katsetta katsomaan siihen suuntaan :D Jos näkisin sun kynnet livenä, niin kehuisin niitä aina <3 Ne on niin hienosti laitetut :)

    *Lumi*

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)