tiistai 20. joulukuuta 2011

Postin tuomaa

Posti on viime aikoina tuonut kivoja asioita mukanaan :) Sain ihanilta ystäviltäni Merjalta ja Tereseltä ihanan enkelin lahjaksi ja myöhemmin sain koruja, jotka tilasin. Ei liene kenellekkään epäselvää, jos on mun blogia seurannut, että mä rakastan koriste-enkeleitä :) No, mun ihanat ystävät olivat päättäneet ilahduttaa mua ja Heidiä lähettämällä meille lahjat. Mä sain kauniin, kultaisen koriste-enkelin ja Heidi sai söpön lintukoristeen. Heidi kun rakastaa lintu esineitä 8) Tässä kuvat niistä..

Mun enkeli


Heidin lintu, joka sai kuulemma nimekseen Lenni ;)

Tossa varmaan 2kk sitten löysin yhden blogin, jossa on hienoja koruja. No, tällänen korurakas kun oon :D niin tottakai mun oli pakko saada sieltä yks kaulakoru ja korvikset. No, kysehän oli tietenki PAAVO PESUSIENI -koruista :D Oijoi miten hienot ne onkaan 8) Kaulakoru maksoi 10€ ja korvikset 7€. Heidi ihastu samaisella sivustolla bambi-kaulakoruun ja osti sen samalla. Korut tuli postissa ja meikäläiset olivat tyytyväisiä :D Toimitus oli nopea ja korut ihania :) Tykästyttiin niin paljon, että oli pakko kertoa teillekkin tästä kivasta blogista, jota pääset katselemaan klikkaamalla TÄSTÄ :) Ja kuvia koruista..

Mun Paavo -setti :)

Heidin bambi-koru :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)