maanantai 23. tammikuuta 2012

50 uutta tietoa musta

Päätin taas pitkästä aikaa (tai kuinka pitkä siitä ny onkaa) tehdä tälläsen postauksen, missä kerron 50 asiaa itestäni :) Sitä oli viimeksiki niin hauska tehdä :D Toivottavasti jaksatte lukea 8)

1. Mulla on unilelu, jonka nimi on Jokinen ja se on hylje.

2. Mä rakastan sisustus-juttujen ostelua ja sisustamista.

3. Musta on ihana lähettää kortteja ihanille ihmisille.

4. Ajattelen usein kameran läpi :D Jos meen esim. bussilla johki ja sit nään ihanan maiseman, mun eka ajatus on; "tästä sais hyvän kuvan" :D

5. Mä ihmettelen päivittäin miten ihmiset voi olla niin julmia toisilleen ja eläimille!

6. Mä oon sitä onnellisempi, mitä lähempänä Jeesusta mä oon :)

7. Mä haluaisin räpätä :D En mitä tahansa räppiä, vaan Jeesuksesta kertovaa ;)

8. Mä en jaksa odottaa että mun siskon (eli Heidin) lapsi syntyis! Ja laskettuaika on vasta elokuus :(

9. Mä tykkään hyppiä pehmoseen lumihankeen ;D

10. Talvessa kivointa on se, ku oon ohut jää, joka on jäätyny vesilammikkoon ja sen voi rikkoa jalalla niin että siitä kuuluu kiva ääni 8)


11. Mä tykkään hienoista kynsistä, mutta oon hirveen laiska lakkaamaan niitä ku lakka ei koskaan kestä montaa päivää :D

12. Mulla on monta kymmentä käsikorua ja silti musta tuntuu lähes joka päivä, ettei mulla oo mitään käsikorua mitä voisin käyttää :D

13. Musta kukaan ihminen ei oo ruma, mutta silti pidän itteäni rumana.

14. Mä oon aina halunnu kokeilla ajaa rallia :D

15. Musta olis ihanaa tehdä piilokameraohjelmaa


16. Mun pitää käyttää kahta eri selainta saadakseni postauksen tehtyä. Enkä saa myöskään kommentoitua toisten blogeja muuta ku toisella selaimella.

17. Mulla on tosi herkkä vatsa. Se ei siedä mm. sipulia, paprikaa, mausteisia ruokia, kokista, rasvasia ruokia, jäätelöä iltaisin,..

18. Mulla on selässä skolioosi ja sen takia mulla on joka päivä selkä kipeä :(

19. Mä en osaa mennä ajoissa nukkumaan vaikka herätys olis kuinka aikasin tahansa :D

20. Mä haluaisin joskus oman yrityksen.


21. Mä vihaan kauhuleffoja! Jos katon niitä, en saa yöllä nukuttua!

22. Mä tykkään mun vinoista hampaista! Mua kiusattiin niistä koulussa, mutta mä oon alkanu ite tykkäämään niistä, koska ne on erilaiset :)

23. Mä luulin melkein 10 vuotta että Ötsimies oli Suomesta :D kunnes kuulin uutisista, että se löytyki Alpeilta.

24. Mä näen joskus vieläki painajaisia koulusta :(

25. Mä kuulen joskus tosi hassuja asioita, koska mulla on kuulon ymmärtämisessä vaikeuksia x)

26. Mä haluaisin olla yhtä kaunis kuin mun sisko ja äiti on ♥

27. Mä en voi kattoa lääkärikirjoja, koska muuten mulla olis kaikki sieltä löytyvät sairaudet :D (eli luulisin mulla olevan kaikki ne)

28. Mä en ikinä muista mitkä yhdyssanat on yhdyssanoja ja mitkä on erikseen :D

29. Mä haluaisin osata laulaa tai räpätä! Mieluiten molempia ;)

30. Mä keksin usein kaikkia hyviä keksintöjä ja toivon että joku muuki keksis ne ja tekis niitä, niin voisin ostaa sellasia :D


31. Mä nään tosi usein unta, että mä ajan pyörällä ja yhtäkkiä pyörä pysähtyy ja mä lennän ohjaustangon yli maahan.

32. Mä unelmoin joka päivä suihkussa ollessani, että mulla olis kylpyamme että voisin kylpeä!

33. Mä en voi sietää märän koiran hajua. Musta ne haisee kamalalle :(

34. Mulla on talvisin tosi kuivat kädet.

35. Mä rakastan elokuvia missä on joku tyyppi, joka on rasittava ja sit se muuttuu ihanaksi :)

36. Mun mielestä kauneusleikkaukset on enemmänki rumuusleikkauksia. Usein tai melkeinpä aina naiset, jotka on laittanu botoxia, pienentäny niiden nenää, laittanu uudet tissit tms, on ollu paljon parempia ENNEN leikkausta! Ymmärrän ainoastaan sen, jos joku on OIKEASTI pilalla tai haittaa terveyttä niin että se on pakko korjata.

37. Musta on kiva istua tai maata lattialla ku tytöt (degut) on juoksemassa, ku ne tulee tutkimaan ja ihmettelemään miksi oon siinä.

38. Mun mielestä on tyhmää että toisilla on paljon rahaa ja toisilla ei paljon yhtään. Rahan ansaitsemiseen pitäis laittaa joku raja, niin että loput rahat menis köyhille :)

39. Mä haluaisin käydä hoitamassa hevosia tai/ja lampaita, mutten tiedä missä voisin käydä niitä hoitamassa :(

40. Mä oon hirveen huono hoitaan mun raha-asioita ja miettimään miten mä mun rahat käytän.

41. Mä inhoan junia! Ne on musta niin likasia :(

42. Mä en syö punasta lihaa. Se ei sovi mun vatsalle, enkä muutenkaa tykkää siitä :P

43. Mun huoneessa on usein pölykoiria, koska imuroiminen sattuu mun selkään ihan kamalasti!

44. Luulen/tunnen aina olevani muita huonompi :(

45. Musta on kamalaa ku joku mässyttää tai rouskuttaa syödessään :/

46. Mä en oo tänä talvena kaatunu vielä kertaakaa. Ja tämän kertoessani kaadun luultavasti heti huomenna :D

47. Mä haluaisin nähdä maailman ihanimmat paikat, mutta mä en haluaisi matkustaa :D

48. Mun peukalon kynnet on lähes aina muita kynsiä pidemmät.

49.Mä en pysty käyttään korkkareita kovin usein koska ne sattuu mun jalkaan :(

50. Mä en pysty talvella ostamaan kaupoista vaatteita, koska ne on niin synkkiä ja tummia, etten pysty käyttään niitä. Siksi tilaan melkein aina Ellokselta :D



6 kommenttia:

  1. Huomasin, et tosi moni noista jutuista sopi myös mulle :D

    Kiitos kynsilakasta ! Oli tosi kiva yllätys kun tulin koulusta kotiin :)

    VastaaPoista
  2. Näitä on todella hauska lukea! :D Pakko kommentoida paria kohtaa jotka iskivät ;)
    >>1. Mulla on unilelu, jonka nimi on Jokinen ja se on hylje.
    HYLJE! Tahdon nähdä siitä kuvan! Miksi sen nimi on Jokinen? :D
    >>19. Mä en osaa mennä ajoissa nukkumaan vaikka herätys olis kuinka aikasin tahansa :D
    Sama täällä. En käsitä ihmisiä jotka menevät aikaisin nukkumaan "koska aamulla pitää herätä aikaisin". Ei. Jos pitää herätä aikaisin niin sitten pitää, jos on väsy niin nukkuu sitten vaikka päikkärit kun kerkeää :D
    >>27. Mä en voi kattoa lääkärikirjoja, koska muuten mulla olis kaikki sieltä löytyvät sairaudet :D
    Se normi. Sama kuin en voi lukea lääkkeiden joita käytän niin sivuvaikutuksia, koska kuitenkin kokisin sen jälkeen niistä kaikki, jopa harvinaiset...
    >>40. Mä oon hirveen huono hoitaan mun raha-asioita ja miettimään miten mä mun rahat käytän.
    Sama se kuinka paljon rahaa, käytän aina kaiken heti :( Jos mulla on euro, keksin eurolla ostettavaa. Jos on satanen, keksinkin sitten mitä tarvitsen satasella. Ja jos oisi tonni... No äkkiä keksisin kaikelle sillekin käyttöä.
    >>45. Musta on kamalaa ku joku mässyttää tai rouskuttaa syödessään :/
    Sietämätöntä, tiedetään D: Se on yksi maailman ärsyttävimmistä äänistä!

    VastaaPoista
  3. Jenni, Hehe, sithän me ollaan aika samanlaisia ;)
    Hyvä että lakka tuli perille! :) Se sai nyt hyvän kodin :D

    VastaaPoista
  4. Shaqu, No mun pitää ottaa Jokisesta kuva :D itse asiassa voisin tehdä siitä jopa postauksen joku pvä 8) ja kertoa siinä miksi se on Jokinen :D

    Joo mäkään en käsitä miten jotkut osaa mennä ajois nukkumaan :D Mun ajoissa on 12:sta ja mun myöhään on 9ltä aamulla xD

    Joo no totta toiki, mullaki on aina kaikki maailman haittavaikutukset, vaikka osa olis tosi harvinaisia tai vain miehillä :D

    Joo ja vielä ärsyttävämpää on, jos ite on nälkänen tai väsyny ja joku tulee rouskuttaan siihen viereen :D tai mässyttämään! Se on ihan kamalaa :D

    VastaaPoista
  5. Hahaa, tee siitä Jokisesta postaus! Ootan innolla :D Ja vaikka jos sulla on muita pehmoja ;)
    Ja tuo unirytmi-juttu ihan sama, 12 oisi jo tosi aikaisin mennä nukkuun ja välillä menee tosiaan aamuyhdeksäänkin :D Tosin toistaiseksi aika harvoin mutta eipä ole pitkä kun menin vasta lähes seitsemältä aamulla nukkuun...

    VastaaPoista
  6. Onhan mulla pehmoja vaikka muille jakaa :D Mut taidan tehdä vaan niistä, jotka on mun huoneessa ;) ku muuten niitä olis varmaan jotain 100 ja loput ku on tuola varastohuonees, niin en jaksa niitä kaivaa sieltä 8)
    Mä meen melkein aina 2-4 välillä nukkumaan :D

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)