lauantai 21. tammikuuta 2012

Ei tylsyyttä kummempaa

Mulla oli eilen välillä vähä tylsää, niin päätinpä siinä sit tuunata mun muistitikun, joka oli tylsä musta :( en tykkää mustasta väristä erityisemmin, joten piti vähä tuunata sitä hienommaksi :D No, löysin laatikosta lilaa glitteri-teippiä tai mitä onkaan, niin laitoin sitä siihen tikkuun. Kyllä se on nyt hieno ;)
Ja tänään sain vihdoin otettua ne mekko-kuvat :D Anteeksi vain, mutta en jaksanut meikata :( joten saatte tyytyä näihin kuviin, missä mulla ei oo meikkiä :/ Ja huomasinpa senkin, että mun lemmikitki oli päässy kuvaan, eli pölykoirat :D Anteeksi siitäkin 8) Olisin kyllä siivonnu, mutta enpäs huomannut :D
Nyt meen Heidin kans kattoon leffoja :P Vuokrattiin sellaset leffat ku Bridesmaids ja Selviytymisen taidot. Saa nähä millasia ne on :P Hauskaa viikonloppua kaikille :)



Ilmeellä!

Mun muistitikku tuunauksen jälkeen

Ja sama takaa

2 kommenttia:

  1. On ne hienoja mekkoja :) Etenkin tuo viimeisin on miun lemppari.
    Ja kummasti tuli tylsästä muistitikusta hienompi! On se parasta kun itse tuunailee omia tavaroitaan :D

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Munki lemppari on toi pallomekko :) Se on vaan jotenki niin söpö 8)
    Joo kyllä kannattaa tuunata ite jos vaan löytyy värkit ja aikaa :D

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)