sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Loppuuko tää sisustusvimma ikinä?

Musta alkaa tuntumaan, ettei tää sisustusvimma lopu ikinä :D Mun huone kun on suht pieni, eikä tännekkään enää kohta mahdu mitään 8) No, onneksi se ei haittaa unelmointia :D Oon (taas) löytäny netistä kaikkea ihanaa sisustuskrääsää, joille keksin jopa paikatki mun huoneesta :D Tai no, osan sijoittaisin kyllä pihalle ;) Eipä mulla tosin oo rahaa noita ostaakkaa, mut saahan sitä unelmoida :D

Ensimmäisen kuvan kristalleja ostaisin monta pakettia ja sijoittaisin ne sängyn ylhäälle, verhotankoon roikkumaan, mistä tulis tooosi hienon näkönen!


Toisen kuvan kynttilälyhdyn tai miksi tätä sanotaankaan, laittaisin mun lipaston päälle, kunhan ensi saisin mun enkeleille oman tai omat hyllyt sängyn päädyn ylle.


Kehyksiä hankkisin myöskin muutaman ja laittaisin niihin rohkasevia raamatunpaikkoja värikkäillä ja hienoilla fonteilla. Tämän aion vielä joku pvä toteuttaa, kunhan saan rahaa kehyksien ostamiseen :P


Tyynynliinoja ostaisin 2 ja laittaisin ne sängyn päälle petauksen päälle. Tosin ensi pitäis ostaa myöskin tyynyt, joihin ne laittaa :D


Tää turkoosi kynttilälyhty pääsis olohuoneeseen, koska sielä on samaa sävyä verhoissa.


Tämä kaunis lyhty pääsis joko mun huoneeseen, tai pihalle.


Tämä lyhty taas pääsis joko terassille tai sit tohon etupihalle ulko-oven viereen.


No, kuten sanottu, aina voi unelmoida ;) Nyt meen suihkuun, että ehdin äänestämään ja sitte kokoukseen. Muistakaahan käydä äänestämässä lempi-ehdokastanne! Eikä sitten ajatella "ei se kumminkaa pääse pressaksi, niin en jaksa äänestää" koska tolla ajattelulla mikään ei toimi :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)