torstai 26. tammikuuta 2012

Pehmot

Saanen esitellä pehmolelut, jotka asustavat huoneessani :D Ja kyllä, olen 25-vuotias ja minulla on pehmoja 8) :D Haha!

Jokinen
Jokinen on siis unileluni, kuten varmasti kaikilla tämän ikäisillä, niin mullakin on sellainen :D Jokinen on ollut mun unileluna yli 5 vuotta ja tehnyt työnsä hyvin! Nimen Jokinen sai siitä, että se näyttää Olli Jokiselta, joka on siis jääkiekkoilija. Sain Jokisen lahjaksi Heidiltä silloin, kun asuttiin vielä Seinäjoella. Jokinen on asunut kanssani jo viidessä eri osoitteessa ;)



Läikkä
Läikän olen omistanut jo noin 16 vuotta. Sain läikän ollessani ala-asteella ja se on ollut mun unileluna yli 10 vuotta, kunnes se jäi ansaitulle eläkkeelle. Läikkä on pyyhkinyt kyyneleeni koulukiusaamis ajoilla, ollut kanssani sairaalassa ja matkustanut kanssani mummolassa ja ehkä jopa kavereilla yökylässä. Läikkä on vahva mamma ja ollut jopa pyykinpesukoneessa ja leikattavana, sillä Läikällä oli haava rinnuksissa. Läikän varsa on meillä tuola varastossa :D


Hai
Hain sain 10 vuotta sitten tuliaisena Japanista, kun äitini ja isäni kävi siellä. Kun sitä rutistaa mahasta, se vinkuu. Vaikka hait yleensä syövät ja purevat muita, tämä hai ei tee niin. Se on kaikkien kaveri!


Pave eli Paavo Pesusieni
Pave on uusin jäsen tässä ryhmässä :D Paven sain viime vuonna syntymäpäivälahjaksi Heidiltä ja Allulta. Pave on kotoisin Kiinasta ja matkusti sieltä postipaketissa tänne. Pave on aina pirteä ;)


Koissu
Koissun sain noin 2 vuotta sitten lahjaksi ystävältäni Tonylta. Se on veltto kuten Ragdoll-kissat ja taipuu joka suuntaan. Heidin suurinta huvia on laittaa sitä mitä ihmeellisimpiin asentoihin :D


Capro
Capro on ollut mulla noin 3 vuotta. Sain sen lahjaksi Heidiltä silloin, kun asuttiin vielä Iivisniemessä. Capro on iso ja pehmeä!


Tässä nämä sankarit tällä hetkellä asustavat, mutta aina kun petaan sängyn, he pääsevät siihen köllimään. Jokista ei tässä ole, koska se nukkuu mun kanssa joka yö :) :D

5 kommenttia:

  1. Mä oon luullu et oon ainoa 25-vee jolla on pehmoleluja/ unikaveria..:D Mulla on semmoone sininen ankka ollu ainaki 15-vuotta jo viekus..:) ei saa unta jos ei sitä siinä oo..:(
    Se varmasti seuraa mua kaikkialle ;P Ja sitte on paljon kaikenlaisia pehmoleluja :) Mä niin tykkään niistä, ne on niin ihania.:)
    Toivottavasti tänne "ilmoittautuu" muitakin pehmoleluihin hurahtaneita.. :)

    T: Merja Mäkelä

    VastaaPoista
  2. Noniin mahtavaa <3 Itselläni on kellarissa lähes kaikki pehmot, mutta kaksi unikaveria nukkuu kanssani sängyssä joka yö :D Viivi, pinkki pupu joka on nukkunut kanssani lähes 20 vuotta sekä uudempi tuttavuus sininen nalle Yummy, nyt kuitenkin jo viidettä vuottaan meillä asustava :D
    Ihana postaus oli <3

    VastaaPoista
  3. Merja, et todellakaan oo ainut ;) Hyvä tietää etten mäkään oo ainut :D Ne on kyllä ihania! Harmi vaan ku ei oo enempää tilaa, et sais niitä enemmän :( Kellarin komerossa niitä on vielä enempi, mutta ne ei mahdu mihkää muualle :/

    Shaqu, Kiva että tykkäsit postauksesta :) Voi sunki pitää tehdä postausta niistä sun pehmoista joskus :)

    VastaaPoista
  4. Muuton yhdeydessä mä jätin kaikki mun lelut kotiin, siis äidille :D mutta otin yhen uuden unilelun mukaan ku se on niin söpö x) voi olla että ne muutkin tulee sieltä joskus mukana :p käy kattoo mun blogista ku laitoin just eilen postauksen missä se oli mukana :) Eli täällä ilmoittautuu myös yksi unikaverin omistaja!

    VastaaPoista
  5. Hyvä Luisa :D Kyllä se unilelu vaan auttaa nukkumaanki paremmin 8) ;) Pitää käydä vielä uudestaan kattoos se postaus :) Luin sen vaan nopeasti aiemmin läpi, mutten ehtiny kommaamaan mtn ku olis pitäny mennä eri selaimella :P

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)