maanantai 30. tammikuuta 2012

Turhautumista ja järjen hyvästelyä

(= Turhautuminen)
Nyt täytyy myöntää, että mulle on iskeny turhautuminen :( Oon hakenu ahkerasti töitä, eikä mihinkään pääse edes haastatteluun. Tulee vaan sähköpostiin viesti: "Valitettavasti valintamme ei kohdistunut sinuun". Tai joistain paikoista ei tuu yhtään mitään. Se tuntuu turhauttavalta, ku ite näkee kamalasti vaivaa hakemuksien teossa ja lähettämisessä! Äääh :(
Toisaalta, mun ei tarvi silleen asiasta stressaantua, koska Jumala näkee parhaiten millon on paras paikka ja mikä on paras paikka mulle :) Mut silti tuntuu turhalta nähdä niin paljon aikaa, ku ei pääse edes haastatteluun.

Onneksi Jeesus nostaa aina ylös ♥

Sit mua turhauttaa se, että oon aina kauheen väsyny :/ Mä nukun ihan hyvin, vaikkakin heräilen kyllä joka yö vähintään kerran, mut silti oon koko ajan hirveen väsyny :/ Oon jo miettiny, et pitäiskö syödä jotain vitamiineja.
No, äsken päätin siitä sitte ottaa selvää ja kirjotin googleen "vitamiinin puutosoireet". Virhe! :D Löysin kaiken maailman puutoksia, mistä mulla oli melkein kaikki, ja kuten oon sanonu, en saa kattoa lääkärikirjoja, mutten tienny sen koskevan vitamiinin puutostilojaki x) Luin meinaan, että Tiamiinin eli B1-vitamiinin puutokseen kuuluu: väsymys, ärtyneisyys, lihasheikkous, ruokahaluttomuus ja vakava pitkäaikainen puute aiheuttaa beriberitaudin, joka voi johtaa kuolemaan. Arvatkaa kuka kuvitteli jo itelleen beriberitaudin? :D Aivan! Minä! Mulla on kaikki noi puutoksen oireet, koska oon koko ajan väsyny, ärtynykki, en meinaa jaksaa tehä mitään ku tuntuu ettei lihakset kanna ja mitään ei tee mieli syödä ku ei oo ruokahalua. Jaiks! :D Nyt voin siis virallisesti sanoa hyvästit mun järjelle, sillä tästä lähin mä en varmaan muuta mietikkää ku sitä, että mulle tulee beriberitauti. Enkä tiedä mikä se on, koska en voi kattoa sitä lääkärisivuilta 8) Jee, hyvä minä!! ;) No ei vaan :D Onneksi oon kuitenki jo sen verran aikuistunut, että ymmärrän, ettei mulle tule mitään, mitä Jumala ei ole ennalta hyväksynyt :) Ja jos joku sairaus tulee, sitte tulee. Jumala tietää parhaiten ja luotan Häneen ♥

Katos siinähän mä oonki :D


..zZz..

Mutta viisauden sana muille: Älkää rakkaat lukijat menkö lukemaan mitään puutostiloja tai sairauksia, jos teillä on sama ku mulla, että sitte "saatte" kaikki ne ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)