keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Before I die..

Tämän päivän haaste kuuluu näin:
Kuva jostain mitä haluaisit tehdä ennen kuolemaasi

No, mä haluaisin oikeastaan vaan yhtä asiaa, unelmien toteutumista, joten kuvaan tähän ne unelmat joita haluaisin kokea ennen kuolemaani :)

Haluaisin olla onnellinen

Ja rakastaa itseäni tälläisenä kuin mä olen!


Haluaisin hyväksyä itseni ja uskoa itseeni. Mä vihaan tätä, ku on huono itsetunto ja aina ajattelee olevansa huono ja tyhmä :( 

Haluaisin löytää sen oikean, eli rakastua ja olla rakastettu ♥

Haluaisin että se oikea kosis mua :)


Ja saisin hienon sormuksen ;D

En ennemmin mene kihloihin, ennenku mua kositaan ♥

Haluaisin naimisiin ja pitää hienot häät, jossa mulla olis unelmien hääpuku päällä ja hieno hääkakku :)


Ja haluaisin perustaa perheen, eli saada lapsia!


Haluaisin oman omakotitalon, jonka sisustaisin romanttisesti ♥


Ja hienon pihan, jossa olis talli, mistä löytyis Shirehevonen tai Clydesalenhevonen tai molemmat tai 2 toista :D Sekä lampaita ja karitsoja ♥ Kaikki olis tosi ihmisystävällisiä ja ihania :) Ja pääsisin joka päivä ratsastamaan, rapsuttamaan hevosia ja lampaita ja nauttimaan niiden olemassaolosta!

6 kommenttia:

  1. Toi sormus oli kyllä paras! xD itse haluan myös! :DD
    Ja voi toi talo ja sisustus oli tosi ihanat!
    Ja noi mekot <3 Näytät siltä, että sun häämekko vois olla tollanen pinkki, mitä mieltä oot? ;)

    VastaaPoista
  2. Ihanaa ku jaksat aina kommentoida ♥ :) Tulee hyvä mieli!

    Joo, oon jo pikkutytöstä asti miettiny, et haluun sitte hienot sormukset, ku kerran niitä pidetään koko loppuelämä :D Ja hääpuku on mielummin kokonaan pinkki, ku kokonaan valkoinen :) Paitsi ehkä tällä hetkellä unelma olis pinkki-valkoinen, eli että siinä olis kumpaakin.. Mutta sen näkee sitte ;) :D Ehdottomasti pitää olla koristeluita, koska en tykkää yksinkertasesta :D :)

    VastaaPoista
  3. Oih kuulostaa tosi kauniilta <3 ja ei mitään, tulee itellekki aina hyvä mieli kun tulee kommentteja niin jaetaan iloa :)

    VastaaPoista
  4. Se on kyllä kivaa lukea mitä mieltä ihmiset on kirjotuksista :) Tietää onko ne mieleisiä vai ei jne.. :) Mä en oo nyt ehtiny käydä sun blogis, mut yritän tänään ehtiä sinne lukeen :)

    VastaaPoista
  5. Mäkään en aina lue tätä sun blogia kun sua ei löydy bloglovinista. Sieltä mä yleensä luen kaikki blogit. Kannattaa liittyä sinne :) Mutta kannattaa kirjottaa just sellasia asioita mistä tykkäät, se tekee aina blogeista mielenkiintosia ainaki mun mielestä :)

    VastaaPoista
  6. Pitää kattoa jos osaisin liittyä sinne :D Joskus yritin mutten osannu 8) Se on kyllä totta että kannattaa kirjottaa siitä, mistä ite tykkää, koska itehän sitä kirjottaaki ;)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)