lauantai 18. helmikuuta 2012

Elämääni kuvaava kuva

Otsikosta jälleen saa aika hyvin selville tämän päivän haasteen, mutta kerron sen silti tässäkin :) Tämä oli kyllä erittäin vaikea haaste ja piti kauan miettiä mitä laitan :D Eli..
Kuva joka kuvaa elämääsi


Ette varmasti ylläty, jos mulla ei oo vaan yhtä kuvaa :D Joten tässä nämä kuvat..

Jaksan välittää kaiken mikä mun mieltä vaivaa, rukouksella Jeesukselle :) Yritän keskittyä Häneen :)

Kuva varmaan kertoo jo kaiken :D Välillä on niin laiska olo, ettei vaan jaksa tehdä MITÄÄN. No okei, ei se laiskuudesta johdu vaan siitä, etten meinaa saada öisin nukuttua :( Tänäänki heräsin aamulla 6lta meteliin ja oli vaikea saada enää unenpäästä kiinni. Sitte ku nukun huonosti, oon tosi väsyny enkä meinaa jaksaa tehdä mitään ku tuntuu että on ihan spagettia :(

Sydän on vielä rikki ja särjetty, mutta sitä on paikkailtu ja olo alkaa pikku hiljaa olemaan parempi :) Tästä kiitos kuuluu vain ja ainoastaan Jeesukselle ja tietenki perheelle ja ystäville jotka jaksaa tsempata ja olla tukena ♥

Suom. Ystävät tekevät mun elämästä niin suurenmoista ♥ :) Ja näin se menee! Ei täälä yksin jaksais, mutta onneksi mun rukoukset on kuultu ja 10 vuoden rukoilun jälkeen (vuonna 2007) todella sain sellasen ystävän, jota kannatti odottaa, eli MIIAN ♥

Ja mä rakastan Miiaa niin paljon ♥ ja kaikkia muitakin mun ihania ja suurenmoisia ystäviä ♥ Joten suuri kiitos teille kaikille että ootte mun ystäviä ja aina tukena! Se merkitsee mulle PALJON :)

4 kommenttia:

  1. täytyy myöntää, että pinkki värisävy tekee sivuista ainaki persoonallisen :D ja tuota kaunokirjoitusfonttia on hieman vaikea lukea, mutta ainaki kivat ovat kuvia, etenki nuo sun omat :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentistasi Mikko :) Välillä yritän vähä muitaki värejä tänne laittaa, mutta palaan kuitenki aina siihen pinkkiin xD
    Mun on itseasiassa pitäny vaihtaa tota fonttia jo pitkään, mutten ikinä oo muistanu :P Mut voisinpa tehdä sen samantein, koska tota tosiaan on välillä aika vaikea lukea :)

    VastaaPoista
  3. Olinko se minä joka mökäsin :?
    -Atte-

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)