maanantai 20. helmikuuta 2012

Henkilöt joita ihailen

Päivän haaste kuuluu otsikon tavoin näin:
Kuva henkilöstä jota ihailet


Ihailen monia henkilöitä, joten kuvia tulee vähän useampi (taas) :D Kaikista ihailemistani henkilöistä ei kuvia ole :( ihailen ja arvostan silti myös mun KAIKKIA ystäviä, perheenjäseniä ja sukulaisia, vaikka heistä ei kuvia löytynytkään! :) ♥ Ja ihailen myös mun kaikkia lukijoita! Olette maailman parhaita lukijoita!! ♥ Kiitokset teille olemassa olosta ja siitä, että jaksatte lukea mun kirjotuksia :)


Jeesusta Kristusta ihailen kaikkein eniten ♥ Ei oo, ei oo koskaan ollut, eikä tule koskaan olemaankaan Hänen veroistaan!

Äitiä ja isää ♥ 
En löytäny heistä parempaa kuvaa kun tämän Heidin ja Allun häissä otetun.. Äiti ja isä on aina tukena, aina auttamassa ja osaa neuvoa joka asiassa :) Jos on paha olla, puhelu äidille auttaa ja kas kummaa, onkin jo parempi olo :) Äiti ja isä ajattelee muita aina ennen itseään! Maailman parhaat vanhemmat, en olisi voinut parempia toivoakkaan ♥ 

Miiaa ♥ Miia on ihanan iloinen ja energinen pakkaus! Mielettömän hyvä ystävä, aina tukena, kuuntelee aina, ei koskaan tuomitse, ymmärtää jo puolesta sanasta, saa mut aina tuntemaan itseni arvokkaaksi ja rakastetuksi :) Ja jos mulla on paha olla, Miia saa mun olon aina paremmaksi! Hyvää tosiaan kannatti odottaa, koska ei oo koskaan oleva yhtä ihanaa ystävää kuin Miia, joka olis just täysin samalla aaltopituudella mun kanssa, kuten Miia :)

Heidiä ♥ Heidi on maailman ihanin sisko ja myös hyvä ystävä! Ollaan ku paita ja peppu, aina yhdessä :) Heidin kanssa on hyvä olla ja päätetään toistemme lauseetkin :D Meillä on yhdessä hauskaa ja turvallista! Heidi on aina mun tukena ja osaa auttaa lähes kaikessa!

Rakastan heistä jokaista niin paljon, ettei sanat koskaan pysty kertomaan! En koskaan vaihtaisi mun läheisiä mihinkään!


    Ei kommentteja:

    Lähetä kommentti

    Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
    Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)