keskiviikko 29. helmikuuta 2012

I still believe

Tämän päivän haaste kuuluu näin:
Kuva jostain, johon uskoin lapsena

Uskoin lapsena Jeesukseen ja uskon edelleen :) Uskoin myös että ihmiset olis hyviä, kunnes alkoi koulukiusaaminen. Uskoin myös, että ystävyys on pysyvää, kunnes mun paras ystävä viilti mun sydämeen ikuisen viillon saaden samalla puolelleen uskomattoman määrän mun "kavereita" ja yhdessä he hyökkäsivät mua vastaan. No, Jeesus ei ainakaan oo koskaan hylänny, pettäny, valehdellu tai kiusannu mua! Eikä tuu koskaan niin tekemäänkään ♥ Jeesukseen voin luottaa aina ja ikuisesti, enkä oo KOSKAAN pettyny Häneen :)

2 kommenttia:

  1. Kamala tuo ystävyys mutta ihanat kaikki muut asiat <3

    VastaaPoista
  2. Niinpä :) Ja onneksi nyt on maailman parhaat ystävät jotka ei petä tai jätä :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)