tiistai 28. helmikuuta 2012

Karkkihimo

Mulla on ollu tänään ihan kauheet vierotusoireet karkista :( Alotin sen karkkilakon varmaan melkein viikko sitte ja tänään mun tekis mieli huutaa, raivota ja itkeä, kun mun tekee niin lujaa mieli karkkia :( Olen kyllä tietoinen siitä, että oon karkkiholisti, koska mun on ollu pakko saada joka päivä karkkia. No, nyt sen huomaa vielä paremmin, ku on lakossa, et oikeasti on riippuvainen siitä. Karkinhimo iskee välillä niin lujaa, et ei tiedä miten päin olis. Huomasin olevani sokeririippuvainen, ku katoin telkasta jotain ohjelmaa, missä oli ylipainoisia ihmisiä ja sit ne puhu sokeririippuvuudesta ja jokainen kohta päti muhun. Oli aika pelottavaa huomata, et mähän oon oikeasti sokeririippuvainen. Ne kans siinä ohjelmas söi karkkia ihan sikana ja oli vihasia jos ei saanu sitä. Sit tulin siihen, tulokseen, et nyt on pakko yrittää päästä karkkiholismista eroon! Ja kuten kerroin sillon, ku alotin karkkilakon, et äiti epäili, et mulla voi olla liian korkea verensokeri, niin kokeillaan nyt, jos saisin itteni energisemmäksi olemalla syömättä karkkia! :) Voin kertoa sitte miten tämä etenee, mikäli teitä vaan kiinnostaa :)
Laitan tähän kuvan mun nykyisestä mielentilasta, niin ymmärrätte mitä tarkotan :D Toivottavasti teillä ei oo tällästä ongelmaa :) Tää ei oo hauskaa :P

4 kommenttia:

  1. Kerro toki sit miten edistyy lakko! Itelläni kova pahe on tuo suklaa. En osaa oikein olla päivääkään ilman :( Sit jos joskus olen ostamatta sitä niin nuohaan pitkin keittiön kaappeja etsien ees jotain korviketta...

    VastaaPoista
  2. No mä kerron :) Suklaa mullaki on paheena, mut sen lisäksi muutki karkit. Että mun tekis nytki mieli Pandan smoothie-askia, missä on suklaalla päällystettyjä omena-mansikkapaloja NAM :D ja sitte Kinder Bueno patukkaa.. Byäää... Noo, kyllä se himo vielä ohi menee :) Pakko uskoa siihen :D

    VastaaPoista
  3. Mun superhimo on ollut nyt jo hetken aikaa pätkis-pussit, ne on vaan niin ihaniaaaa~

    VastaaPoista
  4. Voi vitsit, ne on kyllä niin hyviä :D

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)