perjantai 24. helmikuuta 2012

Karkkilakko

Ääää :D Mä alotin toissapäivänä, eli keskiviikkona karkkilakon ja mulla on ihan kauheet vierotukset :( Mä oon pahemman luokan karkkiholisti ja päätin, ettei karkki enää hallitse mun elämää ja lompakkoa :P Arvatkaa vaan onko ollu vaikeaa, vaikka oon vasta toista päivää lakossa :D Jotta ymmärtäisitte miten pahasta tavasta oikeasti on kyse, laitoin tähän kuvaa mun kahden päivän karkkisaaliista, minkä ostin viime viikolla. Söin noi kaikki kyllä oikeasti 1½päivässä! Äiti meinas että mulla voi olla liian korkea verensokeri, ku oon aina niin väsyny, joten päätin kokeilla elämää ilman karkkia :D Tiedän että tämä alku on aina pahinta.. Toivotaan että se tästä vielä helpottuu ku pahimmat karkkihimot alkaa hellittää :) Tosin tän kuvan laittaminen tänne ei paljon auta, ku nyt mun vasta tekeeki mieli karkkia :D

Nää on mun lempikarkkeja, joten ei ihme että Darinki olis halunnu maistaa niitä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)