sunnuntai 26. helmikuuta 2012

Lempivaatteeni

Otsikosta on varmaan tosi vaikea päätellä mistä on tämän päivän haasteessa kyse :D Eli haastehan menee näin:
Kuva lempivaatteestasi/asusteestasi


Nää kuvat on ollu täälä ennemminki, mutta koska mä rakastan mun KAIKKIA mekkoja, niin laitoin kaikista mekoista tänne kuvan :D Mä en erityisemmin pidä mistään mun housuista -.- Varsinkaan tiukoista :D Joten housuista en laita kuvia. Mulla on kyllä hienoja tunikoita muutama, mutten jaksa ottaa niistä kuvia ja laittaa tänne :) Anteeksi laiskuuteni! Mutta tässä kuvat..



2 kommenttia:

  1. Voi kun on upeita mekkoja! Varsinki toi ensimmäinen iso kuva ja muitakin, mutta on noi on kyllä kaikki hienoja! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Mä rakastan kaikkia mekkoja :D Jos olis paljon rahaa, mulla olis mekkoja varmaan 10 000 8) Kesällä en muuta käytäkkään, jos vaan säät sallii mekkojen käytön :D

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)